1
Vraag
2
Reageer en help mee
Sander d5267

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO: kan apparaat niet registreren

ik heb ziggo go gedownload. als ik nu echter een film of serie probier down te loaden kijg ik de popup dat mijn apparaat geen verbinding kan maken met ziggo go. ik gebruik als enige ziggo go. ik gebruik ook maar 1 apparaat. ik heb Ziggo go ook al meerdere keren van mijn apparaat verwijderd.
Ik ben ervan op de hoogte dat ik mijn apparaat moet registreren. de popup komt echter niet op door de foutmelding.

Heeft iemand nog een oplossing??
5 Reacties 5
Sander d5267
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben er vergeten bij te zetten dat zowel ziggo en mijn apparaat voldoen aan de eisen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6902Posts
  • 788Oplossingen
  • 1995Likes
Hoi Sander,

Probeer het eens via 4G, ik ben benieuwd of het dan wel lukt. Dit even als test 🙂

Groet,
Evert
Sander d5267
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank je wel voor je snelle bericht evert.

Ik heb dit hellaas ik al een paar keer geprobeerd en het werkt niet

Groet sander
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6902Posts
  • 788Oplossingen
  • 1995Likes
Jammer! Lukt het registreren op een ander apparaat met het zelfde Ziggo Go account wel?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3865Posts
  • 224Oplossingen
  • 1572Likes
Hallo Sander d5267 welkom op onze Community. Lukt het inmiddels wel met inloggen op Ziggo GO? Met het goede Mijn Ziggo account moet dit vlot werken. Kun je ook eens testen of het via online tv kijken wel lukt om in te loggen? Dan weten we in ieder geval al of het een login probleem is of iets anders.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic