Vraag
Reacties
Oplossing
EvelienL
Level 1

Ziggo GO kan Mediabox XL niet vinden

Ik kan via Ziggo Go geen opnames inplannen. Kijken overigens ook niet.
Wanneer ik in de app kijk bij instellingen - mediaboxen, staat dat mijn mediabox niet in het netwerk gevonden kan worden?
Ik kan hier niks in veranderen, behalve de naam?
App reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.. Wat nu?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi EvelienL, welkom hier!

Dit is natuurlijk geen lekkere binnenkomer.. Ik heb zojuist in de achterliggende systemen de rechten van je Mediabox XL nog eens 'een zetje' gegeven. Dit werkt vaak met soortgelijke problemen. Binnen 24 uur zou het nu gepiept moeten zijn. Wil je ons hier op de hoogte houden?

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Bert
Level 21
T.E.A.M.
EvelienL Heb je dit abonnement al lang?
Zo niet, het kan tot 24 uur even duren voor alles in de achterliggende servers is doorgevoerd.
0 Kudos
EvelienL
Level 1
Topicstarter
Niet heel lang, een week nu.. Dan zijn de achterliggende servers toch wel uitgedraaid?
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dat zou je nu wel denken, ja.

Even wat vragen om uit te sluiten:
Log je in met je Mijn Ziggo login?
0 Kudos
EvelienL
Level 1
Topicstarter
Jep
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dan kan een Ziggo moderator in de achtergrond kijken en zien of alles goed staat.
Zij komen vrijwel iedere werkdag langs in ieder topic.:relaxed:
0 Kudos
EvelienL
Level 1
Topicstarter
Oke, dank. Dan wacht ik dat nog even af..
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi EvelienL, welkom hier!

Dit is natuurlijk geen lekkere binnenkomer.. Ik heb zojuist in de achterliggende systemen de rechten van je Mediabox XL nog eens 'een zetje' gegeven. Dit werkt vaak met soortgelijke problemen. Binnen 24 uur zou het nu gepiept moeten zijn. Wil je ons hier op de hoogte houden?
0 Kudos