LODC
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO inloggen werkt niet

Jaren heb ik gebruik gemaakt van de Ziggo Go-app op mijn iPhone. Vandaag was ik ineens uitgelogd en niets helpt meer om alsnog ingelogd te raken. Ik heb inmiddels met de klantenservice gebeld, maar alle oplossingen (gegevens wijzigen, app verwijderen etc etc) werken niet. Ook in de browser op mijn Macbook kom ik er niet in (zowel Safari als Chrome en Firefox). De Macbook is overigens nieuw! 

Foutmeldingen: - Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals (macbook)   - Service niet beschikbaar. Helaas Ziggo Go doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken (app op iPhone)

Uiteraard heb ik naar storingen etc gekeken. Deze zijn niet gemeld.

Iemand de oplossing?

2 Reacties 2
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 910Posts
  • 96Oplossingen
  • 219Likes

Hey @LODC Welkom hier op de Ziggo Community!

Goed dat je jouw probleem hier voorlegt. Samen moeten we toch kunnen achterhalen waarom het inloggen ineens niet meer lukt.

Om iets meer inzicht te krijgen ben ik wel benieuwd of inloggen in Mijn Ziggo wel lukt. Wil je dit eens controleren?
Is er daarnaast onlangs iets gewijzigd in jouw abonnement?

LODC
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, 

Ja hoor, dat lukt gewoon. Ik heb namelijk alle stappenplannen hier bij de FAQ en met een medewerker aan de telefoon al doorlopen. (Inloggen in MijnZiggo, gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen etc.)

Wat kan ik nu doen?