1
Vraag
2
Reacties
Olaf1

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO - inloggen werkt niet

Zeg dat ik het later moet proberen. Heb al mijn wachtwoord en gebruikersnaam veranderd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Olaf1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, werkt nu wel gewoon. Ik heb het gisteren de hele dag geprobeerd dus ik weet dat het niet aan mijn kant lag. Maar in ieder geval fijn dat het nu wel werkt.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @Olaf1 , welkom op de Ziggo Community!

Wat vervelend dat het inloggen in Ziggo GO niet lukt! Goed dat je jouw wachtwoord en gebruikersnaam al aangepast hebt. Daar kan en mag het dan ook niet aan liggen. 

Sinds wanneer speelt dit? 
Heb je jouw wachtwoord kort daarvoor aangepast en werkt het sindsdien niet meer of heb je dit daarna pas gedaan? 
Kun je daarnaast een screenshot sturen van de foutmelding? 

Ik hoor graag van je.

Olaf1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, werkt nu wel gewoon. Ik heb het gisteren de hele dag geprobeerd dus ik weet dat het niet aan mijn kant lag. Maar in ieder geval fijn dat het nu wel werkt.

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Fijn dat het nu wel weer werkt @Olaf1
Mocht je wel weer problemen ervaren met inloggen, dan horen wij het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic