Ik kan sinds dinsdag niet meer inloggen in Ziggo Go. Met dezelfde gegevens kan ik wel inloggen in Mijn Ziggo. Wanneer ik in wil loggen op Ziggo Go geeft deze aan dat inloggen niet mogelijk is.
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
Modem herstart.
Met de gegevens proberen in te loggen op Edge - Firefox-Chrome. Zowel gewoon als incognito. Dit getest op 3 laptops en 2 desktops.
Op Samsung Note 20 proberen in te loggen in de app. App gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd.
Op Samsung Tab3 hetzelfde geprobeerd.
Op Oppo en Xiaomi hetzelfde geprobeerd.
Alles geeft dezelfde melding.
WW reset meerdere malen uitgevoerd voor het account. Ook dit heeft geen resultaat gehad.
Hierna gebruikersnaam ook aangepast wederom zonder resultaat.
Er zijn geen wijzigingen aan het abonnement geweest.
Ik ben nu toch wel een beetje door mijn opties heen.
Ik gebruik de app dagelijks om in de slaapkamer TV te kunnen kijken. Dit omdat mijn vrouw een hernia heeft en niet continue op de bank kan zitten. Kortom HELP.