Ik kan niet meer inloggen in Ziggo Go omdat ik schijnbaar te vaak een verkeerd wachtwoord heb ingevoerd. Dit was het gevolg van het proberen te koppelen van Mijn Ziggo met Vodafone. Hiervoor moest ik wachtwoorden / e-mailadressen vernieuwen. Maar het hapert aan alle kanten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een tip houd die twee gescheiden ondanks het gemak.
Als je deze twee wel koppelt zal je mogelijk met een andere gebruikers naam moeten inloggen dan je gewend was.
Hi @DaniëlMrani! Allereerst een warm welkom hier op de Ziggo Community 🙂
Erg jammer dat het koppelen van accounts hapert en ook zorgt voor problemen bij het inloggen op Ziggo GO.. Als je meerdere malen een verkeerd wachtwoord opgeeft in korte tijd kan het zijn dat je vervolgens eventjes geen inlogpoging meer kunt doen vanwege beveiligingsredenen. We zijn inmiddels enkele dagen verder en ik hoop van harte dat het gelukt is je accounts samen te voegen en weer in te loggen bij Ziggo GO. @RoWi. heeft nog wel een goede aanvulling, want na het eventuele koppelen van je accounts zul je vervolgens moeten inloggen met je My Vodafone inloggegevens (ook voor Ziggo GO).
Als je nog steeds problemen ervaart horen we dat hier natuurlijk graag van je. Geef in dat geval aan of het koppelen nog gelukt is en tegen welke precieze (fout)melding je aanloopt bij het inloggen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.