Ik ben de afgelopen week in Wales geweest ik wilde naar voetbal kijken op mijn ziggo go app.
Dat lukte niet.
Mijn reisgenoten konden wel op de ziggo go app tv kijken zowel op een apple als een samsung telefoon
Ik heb zelf een samsung A50 telefoon.
Ik kon ook via mijn account op een apple telefoon tv kijken maar niet op mijn samsung.
Hoe kan dit ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na de Brexit verbaasd het mij hoe dan ook dat het lukte. Groot Brittannië maakt geen deel meer uit van de EU dus de werking is niet gegarandeerd.
Wifi of mobiel internet maakt weinig verschil.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Eni idee of je via Wi-Fi of GSM data bent verbonden met het internet?
Na de Brexit verbaasd het mij hoe dan ook dat het lukte. Groot Brittannië maakt geen deel meer uit van de EU dus de werking is niet gegarandeerd.
Wifi of mobiel internet maakt weinig verschil.
Wat @RoWi schrijft klopt: In welke landen werkt Ziggo GO?
Ik ben wel benieuwd hoe je reisgenoten wèl konden kijken.
@Wim C. schreef:Wat @RoWi schrijft klopt: In welke landen werkt Ziggo GO?
Ik ben wel benieuwd hoe je reisgenoten wèl konden kijken.
Daar is maar één antwoord op een VPN verbinding, of puur geluk. Mogelijk dat een verbinding via Virgin Media/02 de zus van Ziggo wel lukt.
Via WiFi en gsm
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.