1
Vraag
2
Reageer en help mee
Vdebarbanson

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ziggo GO hapert tijdens het streamen/casten

Bij streamen blijft de Ziggo GO app haperen. Het maakt niet uit vanuit welke telefoon en of de app opnieuw is geïnstalleerd. De wifi is stabiel en Netflix en andere diensten hebben dit probleem niet. Het lijkt wel of er niet gebuffert wordt. Hoe kan dit opgelost worden?

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9273Reacties
  • 1090Oplossingen
  • 4170Likes

Hi @slaan1974, @Bold, @Vdebarbanson, @MH 62,

Dank voor jullie meldingen en informatie! We hebben een onderzoek gestart naar dit probleem.

Ik ben nog benieuwd naar de volgende informatie (indien je dit nog niet eerder hebt doorgegeven), ook bij eventuele nieuwe melders:

-Welke generatie/versie Chromecast hebben jullie in gebruik? (eventueel ter referentie)

-Van welk type/model apparaat cast je?

-Mochten jullie in de gelegenheid zijn, wil je dan eens een aflevering van de serie "This is going to hurt" testen?

Laatstgenoemde is een BBC-productie; bij een andere melding werd aangegeven dat deze opvallend genoeg geen problemen hadden bij het casten.

78 Reacties 78
Random

Level 16
  • 2168Posts
  • 101Oplossingen
  • 1126Likes

Hier hetzelfde liedje.

Zoals zo vaak zit je een programma te volgen en om de zoveel minuten valt het beeld weg en ben je minuten bezig om weer beeld te krijgen.

Echt mensen wat een gepruts van een bedrijf met miljoenen klanten.

En nee niets mis met mijn modem router of internet verbinding want andere streams NPO youtube noem maar op werken prima.

Ik ben nu naar LTE overgeschakeld zodat ik het nieuws kan zien en valt het daar ook constant weg bah bah bah wat een amateurs.

Hatolex

Level 16
  • 1507Posts
  • 49Oplossingen
  • 991Likes

Hier ook volop haperingen in beeld en geluid. Je zou haast gaan verlangen naar de ouderwetse  COAX kabel, zonder kastjes, gewoon uit de muur zo in je domme tv, dat werkte altijd. Zo dom was hij dus achteraf bezien nog niet. 

digibaro

Level 7
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 119Likes

Hier ook problemen met Ziggo go. Elke keer klapt het eruit met de melding Deze video kan niet worden afgespeeld. 1001. Regelmatig ook bevriezen van het beeld.

GH63

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ook, 1001

Random

Level 16
  • 2168Posts
  • 101Oplossingen
  • 1126Likes

Ik denk dat het goed is als iedereen die ook storing ervaart met Ziggogo.tv onder TS op de knop "ik heb deze vraag ook" klikt.

Random_0-1702072257449.png

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9273Posts
  • 1090Oplossingen
  • 4170Likes

Hi all,

Afgelopen vrijdag was er een storing gaande met Ziggo GO. Deze is inmiddels opgelost. Mochten jullie nog steeds tegen deze problemen aanlopen, hoor ik het graag!

Random

Level 16
  • 2168Posts
  • 101Oplossingen
  • 1126Likes

@Alex 

Geen problemen gehad gisteravond 👍

Sorry voor mijn wat minder euhm positieve berichten eerder in dit draadje.

De stoom druk liep wat op 😤

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9273Posts
  • 1090Oplossingen
  • 4170Likes

Geen probleem hoor! 🙂 Vind het ook niet meer dan logisch, zoiets iets gewoon ontzettend frustrerend. Top dat het weer goed werkt!

MH 62

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb exact t zelfde  probleem enkel en alleen met Ziggo Go! 
alle andere streamingssiensten kan ik prima casten met mn chromecast van Phone naar TV.  Ziggo Go blijft steeds haperen.  UITERST irritant!
Wat doet Ziggo hieraan?  

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14207Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6214Likes

Hey @MH 62 . Zoals hier genoemd was er vorige week vrijdag een storing waardoor dit voorkwam. Ervoer jij het toen ook, of sindsdien nog steeds/altijd? 

MH 62

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Helaas is het probleem nog steeds aanwezig. Streamen via Ziggo Go naar TV via chromecast blijft iedere 2 minuten haperen.

Ik heb geen problemen met streamen van andere diensten zoals Netflix, Videoland, etc noem maar op.

Het is een grote ergernis en ik kan niet anders concluderen dan dat het aan  de Ziggo go app ligt.

Ik hoop dat dit gauw opgelost wordt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14207Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6214Likes

Naar de oplossing gaan we samen zoeken, @MH 62. Het is helaas niet een vinkje die ik hier voor je moet aanklikken. Maar samen komen we er vast uit :-). 

Je geeft aan dat het streamen hapert. Hoe gaat het wanneer je niet streamt en ZiggoGO kijkt op je telefoon/tablet/laptop/pc?  Puur als test, om uit te vinden waar in de schakel het misgaat. 
Ook ben ik benieuwd van wat voor apparaat je cast en welke versie chromecast je hebt :-). 

MH 62

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo Go wekt prima op telefoon / laptop

ik heb een Iphone 12 pro max

Versie Chromecast : Model NC2-6AS

MH 62

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

chromecast is Model NC2-6A5 ( niet S) 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14207Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6214Likes

Top, dankjewel! Dan nog even je internetverbinding. Hoe komt deze tot stand? Maak je gebruik van de Ziggo modem, een ander wifi-apparaat of wellicht een andere verbinding? Hoe is de snelheid van de verbinding op je telefoon op de plek van je tv? 

MH 62

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb de Next mini voor TV

Heb Ziggo modem in de meterkast en wifi boosters. 

snelheif Wifi op mn telefoon Download 201.1Mbps

Upload 30.7 Mbps 

MH 62

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Sorry op de plek van mijn TV is het 159.9 mbps  Download en 30.2 Upload Mbps 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5980Posts
  • 703Oplossingen
  • 2537Likes

Dan kunnen we wel vaststellen dat de verbinding zelf het probleem niet is. Ik haak @Dave eens aan of hij de musketkransjes even kan laten liggen en tijd heeft je te helpen 🙂 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24088Posts
  • 1062Oplossingen
  • 7709Likes

Waar is de brand @Jamyla  🎄😂😂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic