Ik weet niet welke plug-ins en extensies je al gebruikt maar het kan zijn dat je advertentieblokkers, pop-up blokkers en dergelijke die het surfen op het internet veiliger en aangenamer maken hebt geïnstalleerd. Sommige daarvan zijn zo krachtig dat ze te veel blokkeren. Schakel ze eens uit en kijk wat er gebeurt. Daarnaast is het zinvol om eens naar de instellingen onder "privacy en beveiliging" in Firefox te kijken. Daar kun je diverse niveau's van beveiliging instellen. Te streng blokkeert soms hele webpagina's. Ik heb die op "standaard" staan. Zoals gezegd heb ik met Firefox geen problemen met Ziggogo maar in Safari werkt Ziggo-go niet, hapert en lange laadtijden of laadt helemaal niet. Safari is wel een browser die surfen zo veilig mogelijk probeert te maken. Kan zijn dat Ziggogo daar nog niet genoeg is op aangepast. Ik heb ook de browser Brave, daar werkt Ziggogo ook prima op. Brave is een wat lastigere browser die nog meer instellingen en beschermings-schilden heeft die je naar believen kunt instellen, maar hoe strenger hoe groter de kans dat een en ander niet goed meer werkt. Het is zo van op een afstandje wat moeilijk gerichte instructies te geven maar als je alles naar de standaardinstellingen zet zou dat een oplossing kunnen zijn. ik hoop dat je er toch wat aan hebt.