Ziggo GO hapert in webbrowser op desktop

Op mijn desktop hapert Ziggo go in de browsers. De Ziggo app voor Windows 10 hapert niet. Ook mijn telefoon en tablet niet. De desktop pc is een oud beestje kan het daar aan liggen?

Klauwkikker
Meedenker
  • 13Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
31 Reacties 31

Hoi @Klauwkikker!

 

Ai, haperende beelden. Dat stemt natuurlijk niet tevreden en komt de kijkervaring niet ten goede… Begrijp ik het goed dat de browser versie van Ziggo GO op je desktop hapert, maar dat de Windows 10 app op diezelfde desktop het wél goed doet?

Zo ja, heb je al eens een andere browser getest en gecheckt of het dan wél goed werkt? Verder is het geen geheim dat Ziggo GO veel vraagt van zowel je verbinding als computer. Als je desktop computer al een ‘oud’ (ik weet natuurlijk niet hoe oud) beestje is, dan kan dat inderdaad zorgen voor een ietwat mindere gebruikerservaring 

Erik S Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 821Reacties
  • 93Oplossingen
  • 122Likes

@Erik S Ziggo 

Zie mijn post van 19-10-2020.

https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-g0-app-aub-niet-beeindigen-64865

  1. Een andere browser heeft geen effect.
  2. De Ziggo Go app belast de PC veel minder (zie screenshots taakbeheer).
  3. Dus Ziggo Go app niet beëindigen S.V.P.
  4. Als een PC Windows 10 aan kan, niet gaan zeuren over “oud beestje”
    Gewoon een betere website bouwen, die niet zoveel resources en bandbreedte vreet. Want als de app het kan, moet het ook kunnen via een website.

@Klauwkikker 

Het ligt niet aan de oudere hardware, maar de slechte implementatie van Ziggo TV.
Hij gebruikt zelfs meer bandbreedte dan de App.
We kunnen alleen maar vragen “don't change a winning team”
In het begin waren er wel wat problemen (niet ernstig) maar nu het eindelijk goed draait, willen ze het de nek omdraaien. Hoop dat ze op hun schreden terug keren.

Wisperbird
Meedenker
  • 18Reacties
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Erik S Ziggo wrote:

Hoi @Klauwkikker!

 

Ai, haperende beelden. Dat stemt natuurlijk niet tevreden en komt de kijkervaring niet ten goede… Begrijp ik het goed dat de browser versie van Ziggo GO op je desktop hapert, maar dat de Windows 10 app op diezelfde desktop het wél goed doet?

Zo ja, heb je al eens een andere browser getest en gecheckt of het dan wél goed werkt? Verder is het geen geheim dat Ziggo GO veel vraagt van zowel je verbinding als computer. Als je desktop computer al een ‘oud’ (ik weet natuurlijk niet hoe oud) beestje is, dan kan dat inderdaad zorgen voor een ietwat mindere gebruikerservaring 


FYI: Daarvoor hoeft je computer niet ‘oud’ te zijn, een moderne laptop kan ook makkelijk gaan throttlen door de keuze van Ziggo Go via een browser te laten werken ipv de App.

Stop toch met dat slappe gelul over kijkers/gebruikerservaring en het neerleggen van het probleem bij de gebruikers, maar onderneem actie zodat de kijkers/gebruikerservaring op elk device goed is.

Ziggo Go (web) vraagt niet veel, maar veel meer van de resources/verbinding dan de Ziggo Go app.

“If it ain’t broke don’t fix it.”

simonlebon
Raadgever
  • 248Reacties
  • 4Oplossingen
  • 55Likes

simonlebon wrote:
Erik S Ziggo wrote:

Hoi @Klauwkikker!

 

Ai, haperende beelden. Dat stemt natuurlijk niet tevreden en komt de kijkervaring niet ten goede… Begrijp ik het goed dat de browser versie van Ziggo GO op je desktop hapert, maar dat de Windows 10 app op diezelfde desktop het wél goed doet?

Zo ja, heb je al eens een andere browser getest en gecheckt of het dan wél goed werkt? Verder is het geen geheim dat Ziggo GO veel vraagt van zowel je verbinding als computer. Als je desktop computer al een ‘oud’ (ik weet natuurlijk niet hoe oud) beestje is, dan kan dat inderdaad zorgen voor een ietwat mindere gebruikerservaring 


FYI: Daarvoor hoeft je computer niet ‘oud’ te zijn, een moderne laptop kan ook makkelijk gaan throttlen door de keuze van Ziggo Go via een browser te laten werken ipv de App.

Stop toch met dat slappe gelul over kijkers/gebruikerservaring en het neerleggen van het probleem bij de gebruikers, maar onderneem actie zodat de kijkers/gebruikerservaring op elk device goed is.

Ziggo Go (web) vraagt niet veel, maar veel meer van de resources/verbinding dan de Ziggo Go app.

“If it ain’t broke don’t fix it.”

Ik heb gisteren gekeken in taakbeheer en bij Ziggo in Chrome of Firefox gebruikt mijn processor 100 procent. Bij de app 'maar' 60 procent. Het lijkt erop dat mijn pc dit niet trekt.

Klauwkikker
topicstarter
Meedenker
  • 13Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Klauwkikker ,

Helaas dit is een forum, waar moderators het in goede banen moeten leiden.
Die komen niet verder als “Ik zal mijn best doen”.
Ziggo heeft geen kanaal waar serieuze klachten worden opgepakt door techneuten,
want je ziet hier nergens waarom de Ziggo Go app, zou moeten verdwijnen.

Als zoveel mensen deze klachten ervaren, moet zo'n klacht geëscaleerd worden.

Nee ze zeuren als de een of andere malloot mijn post niet leest en de euvele moed heeft mij te vertellen dat er meerdere alternatieven zijn. Volgens mij komt hij nooit verder dan 1, nl Ziggo TV. Jij en ik, plus een groot aantal anderen weten dat het geen alternatief is.

Het is natuurlijk een aanfluiting als mijn draadje wordt aangemerkt als beantwoord zonder dat er ook maar iemand inhoudelijk is in gegaan op wat ik stel, nl. dat Ziggo TV 98% CPU tijd vreet, terwijl de Ziggo GO app niet verder komt dan 27%.

Het enige wat we kunnen doen is hopen dat dit opgepakt gaat worden door een techneut van Ziggo.

Wisperbird
Meedenker
  • 18Reacties
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Wisperbird wrote:

..

..

Het is natuurlijk een aanfluiting als mijn draadje wordt aangemerkt als beantwoord zonder dat er ook maar iemand inhoudelijk is in gegaan op wat ik stel, nl. dat Ziggo TV 98% CPU tijd vreet, terwijl de Ziggo GO app niet verder komt dan 27%.

Het enige wat we kunnen doen is hopen dat dit opgepakt gaat worden door een techneut van Ziggo.

 

Dat is het ergste: Ziggo markeert een antwoord en je probleem wordt als opgelost beschouwd terwijl dit niet zo is. Juist door dat "beantwoord zal er nooit een techneut geneigd zijn een oplossing te zoeken.

Ook het veel te snel sluiten van de draadjes is erg irritant. je kan na een maand geen update geven van een storing/probleem dat je had.

simonlebon
Raadgever
  • 248Reacties
  • 4Oplossingen
  • 55Likes

Klauwkikker wrote:

 

Ik heb gisteren gekeken in taakbeheer en bij Ziggo in Chrome of Firefox gebruikt mijn processor 100 procent. Bij de app 'maar' 60 procent. Het lijkt erop dat mijn pc dit niet trekt.

 

Soms is er ook nog een update van Windows actief.

Plaats dit bericht (liefst met screenshots) in @Wisperbird topic  https://community.ziggo.nl/aankomende-producttesten-214/ziggo-g0-app-aub-niet-beeindigen-64865

simonlebon
Raadgever
  • 248Reacties
  • 4Oplossingen
  • 55Likes

Ik begrijp niet waarom hier telkens afbeeldingen van de wifi verbinding getoond worden en niet van de CPU zoals gemeld. laat eens beelden zien van de CPU van taakbeheer, daarin zie je de belasting van de processor in windows van Ziggo go tv en de app. Daarin zie je dat alle haperingen in zowel de website als de app door de enorme belasting van je CPU veroorzaakt worden. Heb een intel core I3 en die is blijkbaar niet voldoende. Dus zou zeggen, Ziggo pas jullie programma's aan, want jullie oplossing is niet voor de normale gebruiker, met standaard PC.   

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Matc wrote:

Ik begrijp niet waarom hier telkens afbeeldingen van de wifi verbinding getoond worden en niet van de CPU zoals gemeld. laat eens beelden zien van de CPU van taakbeheer, daarin zie je de belasting van de processor in windows van Ziggo go tv en de app. Daarin zie je dat alle haperingen in zowel de website als de app door de enorme belasting van je CPU veroorzaakt worden. Heb een intel core I3 en die is blijkbaar niet voldoende. Dus zou zeggen, Ziggo pas jullie programma's aan, want jullie oplossing is niet voor de normale gebruiker, met standaard PC.   


Ehhh in dit topic is nog geen afbeelding geplaatst. In het andere topic is de CPU belasting zeer goed te zien (linksboven in de afbeelding) en doordat er de netwerkdoorvoer ook wordt weergegeven wordt het verschil tussen Web based en Native ook duidelijker.

Maar je hebt wel een punt, misschien is het handig om ook een screenshot van het tabblad ‘Processen’ in Taakbeheer te maken zodat je kunt zien welke processen verantwoordelijk zijn voor de hoge CPU belasting.

simonlebon
Raadgever
  • 248Reacties
  • 4Oplossingen
  • 55Likes

Je moet wel links openen binnen de reacties om te zien wat mensen posten, anders kom je dit inderdaad niet tegen. 

het is wel duidelijk dat de Windows 10 app via microsoft beduidend minder belastend is  dan de de ziggo web app en  ziggogotv. Bij de app in de Windows store heb ik geen probleem. De andere 2 belasten veel te veel en maken het echt niet leuk met al de haperingen. Dus voordat de windows app stopt wel een oplossing bieden, anders zoek ik hem zelf

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Is inderdaad te gek dat ze de app laten verdwijnen terwijl er zoveel opmerkingen zijn over  ziggogotv. Wel vreemd dat niemand der iets aan doet. Ziggo stuurt iedereen naar de community met problemen, dan zijn ze er vanaf. Of er mensen op de comminity zitten die bij Ziggo werken  en iets kunnen veranderen??? Ben sinds kort terug bij Ziggo maar heb er al veel spijt van. Vele dingen zijn negatief veranderd, met name Ziggogotv. Was 3-4 jaar geleden prima in orde en is nu een puinhoop, met dezelfde laptop. Viel me al op dat Ziggo weinig aan innovatie doet. bij installatie kreeg ik precies dezelfde afstandsbediening ( zelfde serienummer) als bij de vorige installatie en dat is al meer dan 10 jaar geleden. Dus daar zijn ze niet mee bezig. Geven alleen nog maar geld uit aan reclame

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Matc wrote:

Dus daar zijn ze niet mee bezig. Geven alleen nog maar geld uit aan reclame

 

Ziggo is vooral bezig met het beschermen van haar eigen belangen en willen zoveel mogelijk controle houden.

Ze verzetten zich tegen de komende wetgeving mbt gebruik van eigen modem, beperken het gebruik van streams (vele mensen hebben last van de melding te veel devices terwijl dit niet zo is). Ze stellen alles in het werk om het sharen van een verbinding/abonnement tegen te gaan, maar zijn daarin compleet doorgeslagen.

Vrijwel alle HD-zenders gecodeerd waardoor je min of meer verplicht bent CI+-modules te HUREN (voordien was koop mogelijk). In deze tijd waar 4k tv's min of meer standaard zijn (voor Brakke mediabox en van degene die wel goed is (NEXT) kun je maar 1 exemplaar krijgen.

Abonnementsprijzen worden continu verhoogd terwijl er minder zenders worden aangeboden.

En om nu te zeggen dat het netwerk (internet) zo goed is? Nee.

Heb nu twee verbindingen (KPN en Ziggo) in huis. Het verschil is overduidelijk; bij KPN (VDSL) geen haperingen en de VPN verbinding blijft gewoon werken, waar de Ziggo er te pas en vooral te onpas eruit knalt. Erg fijn wanneer dit tijdens een presentatie aan een belangrijke klant gebeurt (dat was ook de aanleiding om toch maar KPN voor het thuiswerkdeel te nemen).

 

Daar bovenop komt deze ellende en dan met droge ogen beweren dat je overal je favoriete programma's kunt kijken…. yeah right….

simonlebon
Raadgever
  • 248Reacties
  • 4Oplossingen
  • 55Likes

Ik ervaar hetzelfde. Het internet van Ziggo is niet zo stabiel als van KPN. Ben vaak thuis aan het werk i.v.m. Corona. Tweede scherm verbonden via wifi. Bij KPN geen uitval. Nu bij ziggo regelmatig uitval. Ook verbinding via de “superwifi” die je krijgt bij overstap naar Ziggo (Set met 3 super wifi versterkers van TP-link) helpt hier niet. Dus niet de juiste keuze gemaakt, en dus overstap na afloop van contract lijkt me duidelijkk 

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Matc wrote:

Ik ervaar hetzelfde. Het internet van Ziggo is niet zo stabiel als van KPN. Ben vaak thuis aan het werk i.v.m. Corona. Tweede scherm verbonden via wifi. Bij KPN geen uitval. Nu bij ziggo regelmatig uitval. Ook verbinding via de “superwifi” die je krijgt bij overstap naar Ziggo (Set met 3 super wifi versterkers van TP-link) helpt hier niet. Dus niet de juiste keuze gemaakt, en dus overstap na afloop van contract lijkt me duidelijkk 


Mijn probleem bij het volledig afstappen van Ziggo naar een andere aanbieder is dat de infrastructuur in mijn huis voor televisie is gebaseerd op DVB-C en DVB-S. Ik heb liever geen STB (en daardoor extra afstandbediening) om tv te kunnen kijken. Enige STB die ik heb is een Next.


Maar toch denk ik dat ik Ziggo er weer uitgooi, ik betaal nu meer dan € 1.100,- per jaar voor een dienst die niet eens naar behoren functioneert. Het ergste is dat ik voor een fractie van dat bedrag ook een IPTV provider heb waar wel alles werkt.

Ziggo's internet hapert, het blijkt niet bruikbaar voor VPN, je wilt tv kijken op een tablet en krijgt zodra je gaat spoelen de melding dat er teveel apparaten in gebruik zijn (terwijl dat er op dat moment maar 1 of 2 zijn). Op je laptop gaat het straks niet meer omdat de Ziggo web app teveel resources vraagt.

Wifi van Ziggo was een aanfluiting dus heb ik een eigen router (modem in bridge) met mesh wat wel perfect werkt.

 

Sowieso wil ik het internet van Ziggo eruit gooien, maar volgens mij is er een vendor lock-in door de Next (die ik in de woonkeuken gebruik). Als dat werkelijk zo is gooi ik Ziggo helemaal de deur uit, er zijn tegenwoordig genoeg andere opties om TV te kijken, zeker wanneer je er een paar tientjes per maand voor over hebt.

simonlebon
Raadgever
  • 248Reacties
  • 4Oplossingen
  • 55Likes

Buiten het feit dat Ziggo het slecht voor elkaar heeft hebben ze ook geen enkele interesse voor de problemen van hun klanten. Ze sturen alle klanten naar de community bij problemen en laten de klanten alles onder elkaar uitzoeken. Heb tot nu toe geen enkele reactie gehad waaruit blijkt dat iemand van Ziggo zich voor mij ( de klant) interesseert. Dus lijkt me vrij duidelijk  dat ik zo snel als kan weer weg ben. Erger me enorm aan die arrogante houding

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Je kunt bellen, maar daar begin ik niet meer aan tenzij ik opzeg.

Problemen worden toch niet echt opgelost of pas na lange tijd. Vind ik niet passend bij de tarieven die ze hanteren. Daar verwacht je een premium service voor, maar ja, geen echte concurrentie.

Internet zou sowieso een nutsvoorziening moeten zijn waarbij de infrastructuur niet in particuliere handen zou moeten zijn (diensten uiteraard wel), maar ja, privatisering/marktwerking….

simonlebon
Raadgever
  • 248Reacties
  • 4Oplossingen
  • 55Likes

Weet iemand wat de minimale vereisten zijn voor de processor van een laptop om wel Ziggogo tv of de Web App te kunnen kijken zonder haperingen. Kan hier nergens iets over vinden. Of heeft iedereen hier last van. Ik heb een Intel Core I3 CPU350 met 2,27 GHz en dat is te weinig. Althans bij mij werkt het niet

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Deze community mag de naam Ziggo niet dragen. Ze doen er helemaal  niets aan.

Ze sturen hier alle klanten naartoe, zodat ze er zelf niets voor hoeven te doen. Onbegrijpelijk dit. Wat een slecht bedrijf voor hun klanten

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Goedemiddag @Matc en @simonlebon

Sorry voor de vertraagde reactie! Dit soort zaken en situaties worden wel degelijk opgepakt en onderzocht alleen kost dit wel tijd en is het niet met een druk op de knop op te lossen. Hiervoor zijn meerdere voorbeelden nodig om dit te kunnen onderzoeken. Wat is zijn jullie bevindingen vanuit taakbeheer bijvoorbeeld? En merken jullie ook verschil als Edge wordt gebruikt bijvoorbeeld? 

Gianna Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2351Reacties
  • 154Oplossingen
  • 313Likes

Hallo @Gianna Ziggo 

Dit topic loopt al een maand hoor, Dus is niet vreemd als we reageren dat er weinig tot niks gebeurd.

Ik zie in deze community veel topics omtrent de website ZiggogoTV  en de WEB App, dat mensen er problemen mee hebben omdat deze teveel CPU gebruikt.

Er staan ook heel veel bevindingen over wat ze allemaal al gedaan hebben, maar niks helpt

Het heeft geen zin meer om mensen te vragen over de browser die ze gebruiken en of ze via wifi erop zitten en alle andere dingen. Op deze community hebben veel klanten de moeite genomen om info te leveren, maar er gebeurd niks. Ik heb al veel doorgelezen omtrent dit item en er is voldoende info voorhanden op deze community waaruit blijkt dat het product dat Ziggo levert de schuld is en niet de klant. Wanneer steekt Ziggo de hand in eigen boezem en doet iets ? 

Wanneer kan ik ergens lezen: we gaan het oplossen beste betalende klant

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Klauwkikker wrote:

Op mijn desktop hapert Ziggo go in de browsers. De Ziggo app voor Windows 10 hapert niet. Ook mijn telefoon en tablet niet. De desktop pc is een oud beestje kan het daar aan liggen?

Jep hier ook, kijk nu voetbal en vaak haperingen. Hier een recente PC met hoge specs, dus daar moet het niet aan liggen. Met de ziggo go app tot gister geen problemen, helaas mag ik hem niet meer gebruiken van ziggo..

Nlzigrugo
Gedreven Liefhebber
  • 40Reacties
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Gianna Ziggo wrote:

Goedemiddag @Matc en @simonlebon

Sorry voor de vertraagde reactie! Dit soort zaken en situaties worden wel degelijk opgepakt en onderzocht alleen kost dit wel tijd en is het niet met een druk op de knop op te lossen. Hiervoor zijn meerdere voorbeelden nodig om dit te kunnen onderzoeken. Wat is zijn jullie bevindingen vanuit taakbeheer bijvoorbeeld? En merken jullie ook verschil als Edge wordt gebruikt bijvoorbeeld? 

Waarom is er dan niet überhaupt gewacht met het uit faseren van de app voordat een web versie beter zou werken. Beter eerst uit faseren voordat het overnemende product klaar is.

Nlzigrugo
Gedreven Liefhebber
  • 40Reacties
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Matc wrote:

Hallo @Gianna Ziggo 

Dit topic loopt al een maand hoor, Dus is niet vreemd als we reageren dat er weinig tot niks gebeurd.

Ik zie in deze community veel topics omtrent de website ZiggogoTV  en de WEB App, dat mensen er problemen mee hebben omdat deze teveel CPU gebruikt.

Er staan ook heel veel bevindingen over wat ze allemaal al gedaan hebben, maar niks helpt

Het heeft geen zin meer om mensen te vragen over de browser die ze gebruiken en of ze via wifi erop zitten en alle andere dingen. Op deze community hebben veel klanten de moeite genomen om info te leveren, maar er gebeurd niks. Ik heb al veel doorgelezen omtrent dit item en er is voldoende info voorhanden op deze community waaruit blijkt dat het product dat Ziggo levert de schuld is en niet de klant. Wanneer steekt Ziggo de hand in eigen boezem en doet iets ? 

Wanneer kan ik ergens lezen: we gaan het oplossen beste betalende klant

Dat betalende is overbodig. Zonder te betalen ben je uiteraard geen klant bij Ziggo. 

Template
Expert
Expert
  • 923Reacties
  • 25Oplossingen
  • 142Likes

 

Template wrote:

Dat betalende is overbodig. Zonder te betalen ben je uiteraard geen klant bij Ziggo. 

Beetje naïef om te denken dat alleen betalende afnemers (klanten) gebruik maken van deze optie: ZiggoGoTV.. Niet betalende afnemers ( klanten) zullen waarschijnlijk niet op deze community verschijnen, maar er zijn er wel die er gebruik van maken zonder te betallen.

Maar ik ben dus een betalende gebruiker en echte klant van Ziggo (voor zo lang als het duurt)  

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Matc wrote:

 

Template wrote:

Dat betalende is overbodig. Zonder te betalen ben je uiteraard geen klant bij Ziggo. 

Beetje naïef om te denken dat alleen betalende afnemers (klanten) gebruik maken van deze optie: ZiggoGoTV.. Niet betalende afnemers ( klanten) zullen waarschijnlijk niet op deze community verschijnen, maar er zijn er wel die er gebruik van maken zonder te betallen.

Maar ik ben dus een betalende gebruiker en echte klant van Ziggo (voor zo lang als het duurt)  

Op het moment dat de afnemers niet betalen, wel onderdeel van hetzelfde huishouden zijn, zijn het geen klanten.

 

Op het moment dat iemand geen onderdeel uitmaakt van dat huishouden en wel gebruik maken van de diensten, niet betalen aan Ziggo. Zijn het geen klanten.

 

Er is niks naïef aan. Klanten zijn alleen betalende personen aan de aanbieder van de diensten 

Template
Expert
Expert
  • 923Reacties
  • 25Oplossingen
  • 142Likes

Template wrote:

Op het moment dat de afnemers niet betalen, wel onderdeel van hetzelfde huishouden zijn, zijn het geen klanten.

 

Op het moment dat iemand geen onderdeel uitmaakt van dat huishouden en wel gebruik maken van de diensten, niet betalen aan Ziggo. Zijn het geen klanten.

 

Er is niks naïef aan. Klanten zijn alleen betalende personen aan de aanbieder van de diensten 

Als we dan toch zo principieel willen zijn, de definitie van een klant is niet een betalende maar een geïnteresseerde volgens het internet

Een klant is de afnemer van een goed of dienst van een leverancier. In principe is het zo dat hier betaling tegenover staat. Voor veel organisaties zijn klanten een belangrijke bron om – direct of indirect – inkomsten te verwerven. Het woord 'klant' is ontstaan vanuit de betekenis: geïnteresseerde.

 

Maar dit leid af van de werkelijke zaak. De tekortkoming van Ziggo m.b.t. de te leveren diensten. Laten we ons daar op focussen

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Matc wrote:
Template wrote:

Op het moment dat de afnemers niet betalen, wel onderdeel van hetzelfde huishouden zijn, zijn het geen klanten.

 

Op het moment dat iemand geen onderdeel uitmaakt van dat huishouden en wel gebruik maken van de diensten, niet betalen aan Ziggo. Zijn het geen klanten.

 

Er is niks naïef aan. Klanten zijn alleen betalende personen aan de aanbieder van de diensten 

Als we dan toch zo principieel willen zijn, de definitie van een klant is niet een betalende maar een geïnteresseerde volgens het internet

Een klant is de afnemer van een goed of dienst van een leverancier. In principe is het zo dat hier betaling tegenover staat. Voor veel organisaties zijn klanten een belangrijke bron om – direct of indirect – inkomsten te verwerven. Het woord 'klant' is ontstaan vanuit de betekenis: geïnteresseerde.

 

Maar dit leid af van de werkelijke zaak. De tekortkoming van Ziggo m.b.t. de te leveren diensten. Laten we ons daar op focussen

Je plaatst incomple betekenissen. Dus klopt het niet. Indien een persoon of instelling zonder te betalen gebruik maakt van diensten is dit diefstal muv huisgenoten en bezoek dat toestemming heeft gebruik te maken 

Template
Expert
Expert
  • 923Reacties
  • 25Oplossingen
  • 142Likes

Wanneer krijgen we eindelijk de oplossing voor het werkelijke probleem. De niet werkende Ziggogotv site. Wie steekt daar energie in  na zoveel klachten ? Alle andere info heb ik niks aan. Er zijn zoveel ego's op deze site maar zonder oplossing. 

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Tja dan houd het op.

Als Ziggo echt iets moet doen zijn ze er niet

Ik kap ermee

Wens iedereen op deze community veel plezier, maar geholpen door Ziggo word je er niet

 

Matc
Liefhebber
  • 26Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hier hetzelfde probleem met een oude laptop: browser gebruikt alle beschikbare CPU (3 taken) en video hapert

Extra informatie:

  • geen problemen met youtube en netflix
  • klein verschil tussen browsers: firefox is iets beter dan Edge (Chromium) en Chrome
  • er lijkt verband tussen de haperingen en het type video materiaal. Lijkt minder haperingen in reclame dan in live materiaal. Andere codering / bandbreedte ?

Als het bij youtube en netflix wel werkt, waarom niet bij Ziggo ?

jpsmeets
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update:

Heb naast chrome, edge (chromium) en firefox ook nog Internet Explorer getest.

Internet Explorer werkt het beste. Even geprobeerd en geen haperingen,

In tegenstelling tot de andere browsers die 3 processen gebruiken, heeft Internet Explorer er maar 1.

Dus tot Ziggo dit verbeterd is voor Ziggo Go Internet Explorer aan te raden

jpsmeets
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic