Matc wrote:
Dus daar zijn ze niet mee bezig. Geven alleen nog maar geld uit aan reclame
Ziggo is vooral bezig met het beschermen van haar eigen belangen en willen zoveel mogelijk controle houden.
Ze verzetten zich tegen de komende wetgeving mbt gebruik van eigen modem, beperken het gebruik van streams (vele mensen hebben last van de melding te veel devices terwijl dit niet zo is). Ze stellen alles in het werk om het sharen van een verbinding/abonnement tegen te gaan, maar zijn daarin compleet doorgeslagen.
Vrijwel alle HD-zenders gecodeerd waardoor je min of meer verplicht bent CI+-modules te HUREN (voordien was koop mogelijk). In deze tijd waar 4k tv's min of meer standaard zijn (voor Brakke mediabox en van degene die wel goed is (NEXT) kun je maar 1 exemplaar krijgen.
Abonnementsprijzen worden continu verhoogd terwijl er minder zenders worden aangeboden.
En om nu te zeggen dat het netwerk (internet) zo goed is? Nee.
Heb nu twee verbindingen (KPN en Ziggo) in huis. Het verschil is overduidelijk; bij KPN (VDSL) geen haperingen en de VPN verbinding blijft gewoon werken, waar de Ziggo er te pas en vooral te onpas eruit knalt. Erg fijn wanneer dit tijdens een presentatie aan een belangrijke klant gebeurt (dat was ook de aanleiding om toch maar KPN voor het thuiswerkdeel te nemen).
Daar bovenop komt deze ellende en dan met droge ogen beweren dat je overal je favoriete programma's kunt kijken…. yeah right….