1
Vraag
2
Reacties
Ilonkabruijns

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO hapert constant bij streamen

Geen idee om jullie aandacht te krijgen maar ziggo go hapert constant bij streamen.ik lees het overal maar er wordt geen oplossing geboden. Inloggen met i pad als antwoord op de ziggo community lukt ook niet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ilonkabruijns, welkom op de Ziggo Community! Uit een ander bericht van je maak ik op dat het gaat om het streamen via een Chromecast. Helaas is dat een bekend issue bij ons en werken we hard aan een oplossing. Het komt voornamelijk voor bij terugkijken/replay tv. Dit is het centrale topic wat je daarvoor kunt volgen.

 

Mocht het toch om Ziggo GO rechtstreeks op je iPad of ander apparaat gaan, hoor ik het graag.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Ilonkabruijns  schreef:

Geen idee om jullie aandacht te krijgen maar ziggo go hapert constant bij streamen.ik lees het overal maar er wordt geen oplossing geboden...


 

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.


Ach, vragen mag bij Ziggo altijd, maar of u in dit geval een zinnig antwoord krijgt, dat is helaas altijd afwachten.

Leest u dit draadje eens door, dan krijgt u een indruk hoe belangrijk Ziggo zegt dat deze problemen zijn en hoe druk Ziggo zich werkelijk maakt.

Alleen al, dat alle reacties in dit draadje niet zichtbaar zijn op het algemene Ziggo forum, geeft Ziggo's insteek al aan.


U kan wachten op een Ziggo moderator, maar de paar die doordeweeks actief zijn, zijn er in het weekend niet. U moet gewoon wachten totdat Ziggo tijd heeft...

 


Maar ook uw lokale thuis netwerk kan het probleem veroorzaken. Is dat netwerk up-to-date?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ilonkabruijns, welkom op de Ziggo Community! Uit een ander bericht van je maak ik op dat het gaat om het streamen via een Chromecast. Helaas is dat een bekend issue bij ons en werken we hard aan een oplossing. Het komt voornamelijk voor bij terugkijken/replay tv. Dit is het centrale topic wat je daarvoor kunt volgen.

 

Mocht het toch om Ziggo GO rechtstreeks op je iPad of ander apparaat gaan, hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic