Vraag
Reacties
Oplossing
Ilonkabruijns
Level 1

Ziggo GO geen beeld via HDMI naar TV + ViaPlay hapert

Na eindeloos bellen, op dit platform achter gelaten, uiteindelijk terug gebeld door iemand die er wel verstand van leek te hebben. Alles gerealiseerd wat gedaan moest worden maar nog steeds waardeloos.

terug kijken opdezelfde dag is gewoon niet mogelijk. In de camper alle zenders kunnen wij krijgen via snoertje van i pad naar tv behalve ziggo go wel geluid geen beeld. Ik betaal €80 per maand wat slecht. Ook Viaplay hapert. Ik wil nu een monteur thuis en anders stap ik toch (helaas) over naar een andere provider. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

De Ziggo Community is dé plek om samen met andere klanten van Ziggo te praten over producten en diensten van Ziggo. De leden van de Community zitten boordevol tips en helpen je graag. Een vraag over het instellen van je apparatuur? Of benieuwd hoe anderen hun wifi hebben ingesteld? Je vindt het op de Community!

Support
Vraag en antwoord voor en door andere Community leden. Heb je een vraag of zoek je informatie? Je vind je informatie in Support. Moderators en andere Community leden staan hier voor je klaar.

Laten we wat overzicht krijgen, want als ik het goed begrijp ervaar je een 2 verschillende problemen:
1) Terugkijken via de tv gaat niet op dezelfde dag hapert constant
- Is dit thuis op je eigen tv? Of de TV in de camper? Hoe meer informatie je hierover deelt, hoe beter we kunnen meekijken.

2) Het andere is tv kijken in onze camper met een snoertje van de i pad (niet streamen)  lukt niet dan geen beeld wel geluid.
- In het topic dat Bert deelde, staat inderdaad dat dit niet mogelijk is. Je kunt daarom het best een laptop gebruiken, of alsnog streamen via een Chromecast of Airplay.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

 

Mogelijk maakt dit het duidelijker: Opgelost: Ziggo GO via iPad naar tv - Ziggo Community

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Wat super frustrerend wanneer dingen niet werken zoals jij wilt, @Ilonkabruijns
Het is even de vraag wat hier precies mis gaat. 

Wat probeer je terug te kijken en hoe doe je dit? 
Krijg je ook een foutcode?
 

0 Kudos
Ilonkabruijns
Level 1
Topicstarter

Geen foutmelding prima geluid geen beeld op de tv wel op de i pad 

0 Kudos
Ilonkabruijns
Level 1
Topicstarter

Er zijn 2 verschillende zaken het terugkijken via de tv gaat niet op dezelfde dag hapert constant. Het andere is tv kijken in onze camper met een snoertje van de i pad (niet streamen)  lukt niet dan geen beeld wel geluid. Zou best makkelijk zijn als iemand hierover contact opneemt dit gaat zo moeizaam allemaal

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

De Ziggo Community is dé plek om samen met andere klanten van Ziggo te praten over producten en diensten van Ziggo. De leden van de Community zitten boordevol tips en helpen je graag. Een vraag over het instellen van je apparatuur? Of benieuwd hoe anderen hun wifi hebben ingesteld? Je vindt het op de Community!

Support
Vraag en antwoord voor en door andere Community leden. Heb je een vraag of zoek je informatie? Je vind je informatie in Support. Moderators en andere Community leden staan hier voor je klaar.

Laten we wat overzicht krijgen, want als ik het goed begrijp ervaar je een 2 verschillende problemen:
1) Terugkijken via de tv gaat niet op dezelfde dag hapert constant
- Is dit thuis op je eigen tv? Of de TV in de camper? Hoe meer informatie je hierover deelt, hoe beter we kunnen meekijken.

2) Het andere is tv kijken in onze camper met een snoertje van de i pad (niet streamen)  lukt niet dan geen beeld wel geluid.
- In het topic dat Bert deelde, staat inderdaad dat dit niet mogelijk is. Je kunt daarom het best een laptop gebruiken, of alsnog streamen via een Chromecast of Airplay.