Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jeroen_83 wrote:
Mark Ziggo, wij krijgen sinds een paar dagen ook de melding 'Helaas is deze video is buiten de EU...' op Ziggo GO app. Graag je hulp om dit op te lossen. Ons IPv6 nummer is 2001:1c02:2c0e:9000: Dank alvast!
Mark Ziggo wrote:Jeroen_83 wrote:Thx voor de melding, ik zet het door!
Mark Ziggo, wij krijgen sinds een paar dagen ook de melding 'Helaas is deze video is buiten de EU...' op Ziggo GO app. Graag je hulp om dit op te lossen. Ons IPv6 nummer is 2001:1c02:2c0e:9000: Dank alvast!
Hoe is het weer in Yemen op dit moment? :wink:
DVugs wrote:
Hoi Mark, ook ik doe graag mee vanuit zonnig Jemen (Utrecht) 2001:1c02:2c0e:cc00: Op mijn iPad wil de app ook niet werken, zou je mijn case ook kunnen bekijken? Thanks alvast! Groet, Daan
Jeroen_83 wrote:
Mark Ziggo Thx! Inmiddels is Yemen weer Utrecht, maar werkt de Ziggo Go app nog steeds niet. Is er nog iets wat we kunnen doen?
Dave- wrote:
Goedemorgen Sammiej2211
Heel vervelend dat de Smart Card van je TV stuk is, misschien dat dit omgewisseld kan worden en kan een moderator dit voor je regelen. De Ziggo Go app heb je daar al even uitgelogd en dan opnieuw inloggen, misschien dat hij dan de verse gegevens inlaad en je dan wel kan kijken.
Hopelijk lukt het met de tip en er komt vast wel een moderator langs in dit topic die je kan helpen ( Zet even je Postcode en Huisnummer in je profiel - Alleen zichtbaar voor jezelf en een moderator, een gebruiker zoals ik kan dat niet zien )
Je kan even dit topic bekijken Smartcardproblemen oplossen misschien helpt het om je probleem te verhelpen. Als je de stappen doorloopt en alles werkt niet kan je altijd nog even hier je probleem voorleggen dan kunnen we een moderator vragen je een nieuwe smartcard te sturen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.