Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Simoh,
Dank voor je aanvullingen! Als alle devices dezelfde foutmelding krijgen, lijkt het netwerk de gemene deler. Je geeft aan dat je gebruik maakt van wifi op je werk. Ik neem daarmee ook aan dat het op andere netwerken wel goed werkt?
Vermoedelijk is er dan iets in het zakelijke wifi ingesteld, zoals een VPN of restrictie.
Ik heb hetzelfde probleem; op de Ipad gaat het prima echter sinds kort op mijn telefoon niet meer. Kan het zijn dat mijn provider Truphone is?
het IP is 185.99.25.35 en staat geregistreerd in Venlo.. Hoop dat dit opgelost kan worden voor de vakantie.
Dat is lastig te zeggen. In principe moet je provider hier niet moeilijk over doen. Test het eens door een ander 4G of wifi verbinding te testen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.