1
Vraag
2
Reacties
bert_67

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO geeft ten onrechte aan dat ik buiten Europa ben

Sinds enkele weken kan ik Ziggo Go niet meer gebruiken. Hij meldt: deze video kan niet buiten Europa worden weergegeven, welke zender/programma het ook is.
Uiteraard zit ik gewoon lekker thuis in NL. Of ik nu de app op de iPad gebruik, op mijn mobiel of via de browser op mijn laptop, dat maakt niet uit. De verdenking rust dan al snel op de router. Toch heb een NL IP adres van Ziggo (via WHOIS)
De helpdesk heeft wat geprobeerd, maar uiteindelijk werd mij verteld dat ze het probleem kennen, maar niet kunnen oplossen. Hoogst onbevredigend, het is ook nog service waarvoor ik betaal middels mijn abonnementskosten.
182 Reacties 182
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Simoh,

 

Dank voor je aanvullingen! Als alle devices dezelfde foutmelding krijgen, lijkt het netwerk de gemene deler. Je geeft aan dat je gebruik maakt van wifi op je werk. Ik neem daarmee ook aan dat het op andere netwerken wel goed werkt? 

 

Vermoedelijk is er dan iets in het zakelijke wifi ingesteld, zoals een VPN of restrictie.

Pepijn1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem; op de Ipad gaat het prima echter sinds kort op mijn telefoon niet meer. Kan het zijn dat mijn provider Truphone is?

het IP is 185.99.25.35 en staat geregistreerd in Venlo.. Hoop dat dit opgelost kan worden voor de vakantie.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Pepijn1

Dat is lastig te zeggen. In principe moet je provider hier niet moeilijk over doen. Test het eens door een ander 4G of wifi verbinding te testen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic