@SkiRon,
Dit heeft niks met Ziggo verder te maken, om een of andere reden verbindt uw notebook met tenminste 1 malafide netwerk en een netwerk solution provider welke VPS, VPN & Remote netwerk management services aanbiedt.
Ga de netwerk instellingen na en applicatie lijst op uw Apple notebook en werk deze zo nodig bij naar de laatste versie.
Nogmaals Ziggo Go werkt gewoon via diverse ISP's binnen de EU, als ISP's of bedrijven er voor kiezen hen netwerk verkeer anders te routeren, fout ingesteld hebben of verkeerd geo gebiedt heeft geselecteerd moet u bij hen aankloppen als het fout gaat. Zij kunnen dan eventueel wel bij Ziggo aankloppen in uitzonderlijke gevallen.
Begrijp dat het vervelend voor u is, en naar alle waarschijnlijkheid wordt dit niet binnen 24 uur opgelost echter is het niet anders.
Officieel ondersteund Ziggo Go geen VPN gebruik, u kunt echter een VPN afnemen bij een gerenommeerde VPN provider om te kijken of Ziggo Go hier wel naar behoren werkt via bijvoorbeeld Bitdefender of PIA.
MVG