Met grote regelmaat kan ik content net verder kijken door de foutcode 11819. Zeer storend.
groet, Annemieke
Zie hieronder de diagnostiek.
Build: 5.15.10707+15726
Device: iPad Air 3
OS: iPadOS 18.2
Video Player: Unknown
Conviva: 4.0.41
Connection Type: WiFi - (N/A)
Customer HH: 18479278_nl
Mqtt Broker Status: CONNECTED
Device IP: 192.168.68.101
CPE ID: E0B7B1-APLSTB-300289158903
Mqtt Cpe Status: Unknown
Last MQTT status check: No Attempt
OV: 4.2.33
OV Engine State: AUTH_FAILURE
OV Device Name: DCA5FCD1-6D8E-4E06-82CF-A61672ED89DA
OV Power Status: OK
OV Network Status: OK
OV Disk Status: OK
OV Download Enabled: true
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Volg deze verzamel topic: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Foutcode-11819-bij-terugkijken-van-programma-s-en-opnames-via...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.