Vraag
Reacties
Huig Kuijt
Level 6

Ziggo GO geeft melding 'geen verbinding' en zenders verdwijnen op de Mediabox Next

Goedenavond,

Ik kan opnieuw Ziggo Go niet gebruiken. Na aanmelden krijg ik de melding: geen verbinding. Bovendien zijn opnieuw al mijn zenders verdwenen op de Next. Ik weet inmiddels dat ik de zenders weer kan ophalen in Mijn Ziggo.

Het vorige topic is gesloten, vandaar dit nieuwe topic.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
Bert
Level 21

Het leek opgelost, vandaar dat dat topic gesloten is.

 

Dit kan @Alex weer opnieuw oppakken en doorgeven aan de juiste mensen, hij komt dit topic vanzelf tegen.

Nu heb je hier je eigen topic en kan dat open blijven tot het opgelost is.

0 Kudos
Huig Kuijt
Level 6
Topicstarter

Wel jammer dat Mijn Ziggo het nu net even niet doet vanwege werkzaamheden. Heb ik weer.

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

@Huig Kuijt dat is inderdaad enorm onhandig dat we nu echt nergens bij kunnen. Ik hoop dat de systemen aan het einde van de dag weer normaal werken zodat je die zenders opnieuw kan aanvragen. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Huig Kuijt - Erg ongelukkige timing 😞 Het onderhoud aan Mijn Ziggo is afgerond, dus dat zou weer moeten werken. Begrijp ik echter uit je bericht ook dat je originele probleem weer terug is? Inloggen bij Ziggo GO werkt niet en zodra je een poging doet, vallen de zenders weg?

0 Kudos
Huig Kuijt
Level 6
Topicstarter

Hoi Alex,

Yep, zelfde probleem weer.

Overigens, mijn Next was weer op fabrieksinstellingen gezet. Ik moest bij het opstarten van de streamingdiensten opnieuw inloggen.

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor het bevestigen dat het oorspronkelijke probleem weer terug is, wat natuurlijk een hard gelag is. Deze informatie is - tezamen met andere 'lotgenoten' - opnieuw nadrukkelijk onder de aandacht gebracht bij de onderzoekspartij. We blijven je informeren via deze weg.

0 Kudos