Goedenavond,
Ik kan opnieuw Ziggo Go niet gebruiken. Na aanmelden krijg ik de melding: geen verbinding. Bovendien zijn opnieuw al mijn zenders verdwenen op de Next. Ik weet inmiddels dat ik de zenders weer kan ophalen in Mijn Ziggo.
Het vorige topic is gesloten, vandaar dit nieuwe topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het leek opgelost, vandaar dat dat topic gesloten is.
Dit kan @Alex weer opnieuw oppakken en doorgeven aan de juiste mensen, hij komt dit topic vanzelf tegen.
Nu heb je hier je eigen topic en kan dat open blijven tot het opgelost is.
Wel jammer dat Mijn Ziggo het nu net even niet doet vanwege werkzaamheden. Heb ik weer.
@Huig Kuijt dat is inderdaad enorm onhandig dat we nu echt nergens bij kunnen. Ik hoop dat de systemen aan het einde van de dag weer normaal werken zodat je die zenders opnieuw kan aanvragen.
Hi @Huig Kuijt - Erg ongelukkige timing 😞 Het onderhoud aan Mijn Ziggo is afgerond, dus dat zou weer moeten werken. Begrijp ik echter uit je bericht ook dat je originele probleem weer terug is? Inloggen bij Ziggo GO werkt niet en zodra je een poging doet, vallen de zenders weg?
Hoi Alex,
Yep, zelfde probleem weer.
Overigens, mijn Next was weer op fabrieksinstellingen gezet. Ik moest bij het opstarten van de streamingdiensten opnieuw inloggen.
Dank voor het bevestigen dat het oorspronkelijke probleem weer terug is, wat natuurlijk een hard gelag is. Deze informatie is - tezamen met andere 'lotgenoten' - opnieuw nadrukkelijk onder de aandacht gebracht bij de onderzoekspartij. We blijven je informeren via deze weg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.