Als ik via de app tv wilt kijken staat er dat ik geen abonnement heb. Ik denk dat mijn oude klantnummer nog gekoppeld is aan mijn account. Ik heb recent een nieuw contract afgesloten namelijk. Ik hoor graag even.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @sandervanriel
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Heeft u gekeken via Mijn Ziggo? Als u een nieuw abonnement heeft afgesloten, Dan heeft u waarschijnlijk ook een nieuw klantnummer en bij uw gegevens ook uw nieuw klantnummer.
Als je een nieuw abonnement hebt, dan heb je ook een nieuwe klantnummer gekregen, dan moet je ook een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en daar staan je nieuwe abonnement en nieuwe gegevens in:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @sandervanriel
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Heeft u gekeken via Mijn Ziggo? Als u een nieuw abonnement heeft afgesloten, Dan heeft u waarschijnlijk ook een nieuw klantnummer en bij uw gegevens ook uw nieuw klantnummer.
Als je een nieuw abonnement hebt, dan heb je ook een nieuwe klantnummer gekregen, dan moet je ook een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en daar staan je nieuwe abonnement en nieuwe gegevens in:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.