1
Vraag
2
Reacties
sandervanriel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO geeft melding 'Geen abonnement'.

Als ik via de app tv wilt kijken staat er dat ik geen abonnement heb. Ik denk dat mijn oude klantnummer nog gekoppeld is aan mijn account. Ik heb recent een nieuw contract afgesloten namelijk. Ik hoor graag even.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6377Posts
  • 235Oplossingen
  • 4962Likes

Dag @sandervanriel 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Heeft u gekeken via Mijn Ziggo? Als u een nieuw abonnement heeft afgesloten, Dan heeft u waarschijnlijk ook een nieuw klantnummer en  bij uw gegevens ook uw nieuw klantnummer.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75664Posts
  • 5169Oplossingen
  • 22191Likes

Als je een nieuw abonnement hebt, dan heb je ook een nieuwe klantnummer gekregen, dan moet je ook een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en daar staan je nieuwe abonnement en nieuwe gegevens in: 

Klik hier om een nieuw Mijn Ziggo account te maken - Ziggo

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6377Posts
  • 235Oplossingen
  • 4962Likes

Dag @sandervanriel 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Heeft u gekeken via Mijn Ziggo? Als u een nieuw abonnement heeft afgesloten, Dan heeft u waarschijnlijk ook een nieuw klantnummer en  bij uw gegevens ook uw nieuw klantnummer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75664Posts
  • 5169Oplossingen
  • 22191Likes

Als je een nieuw abonnement hebt, dan heb je ook een nieuwe klantnummer gekregen, dan moet je ook een nieuw Mijn Ziggo aanmaken en daar staan je nieuwe abonnement en nieuwe gegevens in: 

Klik hier om een nieuw Mijn Ziggo account te maken - Ziggo

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic