Krijg regelmatig op mijn IPhone en/of iPad de volgende melding. NIET TOEGESTAAN, helaas, volgens afspraak met de content aanbieder kan je deze video niet kijken vanaf deze locatie en /of dit netwerk. Ik kijk thuis ,zit op mijn eigen netwerk en mijn vrouw kijkt wel op IPad tv. Nu de melding op iPad , telefoon kan ik kijken. Contact gehad met Ziggo en men kent deze melding niet. Op verzoek Ziggo dit aangemaakt. Vriendelijke groet Frans.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze foutmelding wordt over het algemeen veroorzaakt door gebruik van VPN, bijvoorbeeld 'Privédoorgifte in iCloud', schakel deze uit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Deze foutmelding wordt over het algemeen veroorzaakt door gebruik van VPN, bijvoorbeeld 'Privédoorgifte in iCloud', schakel deze uit.
@Frans57 schreef:Contact gehad met Ziggo en men kent deze melding niet.
Wanneer wordt die klantenservice eens doorgelicht, zo kun je ze net zo goed afschaffen.
Of zijn ze er alleen voor abonnementskwesties en 1 + 1 = 2 problemen?
Vraag is al ontelbare keren hier op het forum gesteld en antwoord vrijwel even vaak gegeven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.