Mijn ziggo go werkt niet hij geeft aan geen abonnement. Al alles geprobeerd tot verwijderen app en nieuwe inlog maar het blijft niet werken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je een nieuw abonnement of iets gewijzigd?
Het kan tot 2 dagen duren voordat alle achterliggende systemen zijn bijgewerkt.
Nee niks gewijzigd want ik probeer het al weken?
Log je in met je Mijn Ziggo inlog gegevens?
Hoi @MaschaVerkoulem,
Dat is erg onhandig! Heb je een update voor ons, heb je inmiddels weer toegang tot je gegevens?
Hoi nee het werkt nog steeds niet helaas. Hopelijk kan iemand me helpen
Wat vervelend, @MaschaVerkoulem! Kun je wel inloggen op mijn Ziggo? Heb je het op verschillende apparaten geprobeerd?
@MaschaVerkoulem. We willen graag verder helpen, maar dan hebben we wel ook antwoorden vanuit jou nodig. Zien we je snel terug?
Hoi sorry ja ik kan wel inloggen op mijn ziggo
Bedankt voor je reactie, @MaschaVerkoulem ,
Wanneer je wel kunt inloggen in MijnZiggo maar niet in Ziggo GO, dan wil ik dit graag verder intern voor je onderzoeken. Mogelijk dat de koppeling tussen MijnZiggo en Ziggo GO ergens niet goed staat. Dit kan ik voor je herstellen. Hiervoor heb ik wel wat aanvullende gegevens van je nodig.
Wil je mij in een reactie doorgeven op welk apparaat je dit hebt getest?
-Model / type nummer
-Besturinggsysteen ( iOS / Android versie )
-Ziggo GO app versie
Zodra ik deze informatie heb ontvangen zorg ik ervoor dat je 5 dagen later weer zonder problemen gebruik kunt maken van onze Ziggo GO.
Hoi
ik log in met een iPhone 12, iOS
Thx
Bedankt voor het aanleveren van deze gegevens, @MaschaVerkoulem .
Ik heb je melding gelijk intern doorgestuurd. Mijn collega`s hebben vaak zo`n 3 werkdagen maximaal nodig voor deze werkzaamheden. Uiterlijk vrijdagmiddag zou je weer zonder problemen moeten kunnen inloggen in Ziggo GO.
Hou je mij op de hoogte?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.