1
Vraag
2
Reageer en help mee
MaschaVerkoulem

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO geeft aan geen abonnement

Mijn ziggo go werkt niet hij geeft aan geen abonnement. Al alles geprobeerd tot verwijderen app en nieuwe inlog maar het blijft niet werken. 

11 Reacties 11
Steefb

Level 20
  • 16259Posts
  • 3030Oplossingen
  • 7592Likes

Heb je een nieuw abonnement of iets gewijzigd?

Het kan tot 2 dagen duren voordat alle achterliggende systemen zijn bijgewerkt.

MaschaVerkoulem
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee niks gewijzigd want ik probeer het al weken?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76871Posts
  • 5225Oplossingen
  • 22735Likes

Log je in met je Mijn Ziggo inlog gegevens?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5360Posts
  • 506Oplossingen
  • 1773Likes

Hoi @MaschaVerkoulem

Dat is erg onhandig! Heb je een update voor ons, heb je inmiddels weer toegang tot je gegevens? 

MaschaVerkoulem
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi nee het werkt nog steeds niet helaas. Hopelijk kan iemand me helpen

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Wat vervelend, @MaschaVerkoulem! Kun je wel inloggen op mijn Ziggo? Heb je het op verschillende apparaten geprobeerd? 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14192Posts
  • 1183Oplossingen
  • 6209Likes

@MaschaVerkoulem. We willen graag verder helpen, maar dan hebben we wel ook antwoorden vanuit jou nodig.  Zien we je snel terug? 

MaschaVerkoulem
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi sorry ja ik kan wel inloggen op mijn ziggo

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1467Posts
  • 225Oplossingen
  • 616Likes

Bedankt voor je reactie, @MaschaVerkoulem
 

Wanneer je wel kunt inloggen in MijnZiggo maar niet in Ziggo GO, dan wil ik dit graag verder intern voor je onderzoeken. Mogelijk dat de koppeling tussen MijnZiggo en Ziggo GO ergens niet goed staat. Dit kan ik voor je herstellen. Hiervoor heb ik wel wat aanvullende gegevens van je nodig.
 

Wil je mij in een reactie doorgeven op welk apparaat je dit hebt getest?
-Model / type nummer
-Besturinggsysteen ( iOS / Android versie )
-Ziggo GO app versie
 

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zorg ik ervoor dat je 5 dagen later weer zonder problemen gebruik kunt maken van onze Ziggo GO.
 

MaschaVerkoulem
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi

ik log in met een iPhone 12, iOS 

Thx

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1467Posts
  • 225Oplossingen
  • 616Likes

Bedankt voor het aanleveren van deze gegevens, @MaschaVerkoulem .

Ik heb je melding gelijk intern doorgestuurd. Mijn collega`s hebben vaak zo`n 3 werkdagen maximaal nodig voor deze werkzaamheden. Uiterlijk vrijdagmiddag zou je weer zonder problemen moeten kunnen inloggen in Ziggo GO.
 

Hou je mij op de hoogte? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic