1
Vraag
2
Reacties
Jerome14

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO geeft aan dat ik geen abonnement heb

Ziggo go geeft spontaan aan dat ik geen abonnement heb, maar dat heb ik juist wel.

in mijn account staat ook dat ik het heb.

Ik kan op geen enkele device meer Ziggo Go kijken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Jerome14, leuk dat je gebruik maakt van de Ziggo Community! @Dave! heeft een goede inschatting gemaakt, ik zie inderdaad dat je het abonnement op 1 april gewijzigd hebt. Deze order is nu doorgelopen, dit betekent dat Ziggo Go weer moet werken. Is dit ook het geval? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Heb je een anbonnements wijziging gedaan.

 

Wat voor toestel heb je en heb je het volgende gedaan:

 

Bij Google Playstore > Ga naar de app en log leeg het cache en start toestel op.

 

Apple Appstore > Instellingen > Algemeen > iPhone/iPad opslag, ga naar de App en kies het blauwe Ruim op daarna je toestel herstarten en aantikken en dan is je App weer vers.

 

Ik hoor het wel anders.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Jerome14, leuk dat je gebruik maakt van de Ziggo Community! @Dave! heeft een goede inschatting gemaakt, ik zie inderdaad dat je het abonnement op 1 april gewijzigd hebt. Deze order is nu doorgelopen, dit betekent dat Ziggo Go weer moet werken. Is dit ook het geval? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic