Yannic94

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO foutmelding: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

Hi allemaal,

 

Ik heb een abonnement met internet en kabel tv van Ziggo alleen herkent Ziggo Go dit niet als ik iets probeer te kijken via de browser of app. Er staat dan "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken." terwijl ik wel ben ingelogd met mijn Ziggo account. Heb ook al 2x gebeld met de klantenservice en die zeiden dat ze het in orde gingen maken maar het werkt nog steeds niet.

 

Wie iemand hoe dit komt?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Yannic94 Je TV via de kabel werkt altijd bij alle abonnementen, maar met Internet Only werkt de Ziggo Go app niet.

 

Alleen internet? Kies voor Internet Only | Ziggo

Scroll naar beneden om te zien wat er in Internet only zit, hier zit Ziggo Go niet in.

 

Internet Start & Kabel TV | Ziggo

 

Met Ziggo GO kijk je overal in huis en onderweg, in Nederland én in de EU. Verandert je plan, ben je later thuis dan verwacht? Of gebeurt er iets dat je direct wilt zien? Met Ziggo GO kijk je waar je ook bent, op je mobiel, laptop of tablet. Je kijkt live naar de standaardzenders van Kabel TV. Terugkijken? Dat kan ook, tot wel 7 dagen terug.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je dit abonnement sinds kort?

Zo ja, het kan tot 2 dagen duren voor alle achterliggende servers alle informatie hebben.

 

Zo nee, 

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Yannic94
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement is meer dan een maand geleden in gegaan en heb mijn eerste factuur ook al betaald dus zou verwachten dat het inmiddels wel hoort te werken. Hopelijk heeft een medewerker een oplossing.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Yannic94 en welkom hier! 

Ik snap dat je met je handen in het haar zit als je al een maand je pakket hebt maar nog geen gebruik kunt maken van Ziggo Go. En zeker als er continu wordt gezegd dat het in orde wordt gemaakt en dit vervolgens niet gebeurt, sorry daarvoor!

Ik ben erin gedoken voor je en ik zie dat je op het moment een Internet Only pakket hebt, bij dit pakket zit geen Ziggo Go. De melding die je krijgt, klopt dus helemaal. Als je je abonnement wilt aanpassen naar een Internet Only abonnement met Ziggo Go dan kan dat zeker, kies dan voor Internet Start met Kabel tv. Dit abonnement kost € 48,50 per maand en je kunt je abonnement wijzigen via je Mijn Ziggo account. Laat het gerust weten als je hier vragen over hebt. 

Yannic94
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Mariska, dank voor het uitzoeken. Echter heb ik wel degelijk kabel tv en maak hier ook dagelijk gebruik van. Via mijn ziggo kan ik ook beide producten aanklikken. Zie hieronder

 

Screenshot_20210714-213729_Mijn Ziggo.jpg

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Yannic94 Je TV via de kabel werkt altijd bij alle abonnementen, maar met Internet Only werkt de Ziggo Go app niet.

 

Alleen internet? Kies voor Internet Only | Ziggo

Scroll naar beneden om te zien wat er in Internet only zit, hier zit Ziggo Go niet in.

 

Internet Start & Kabel TV | Ziggo

 

Met Ziggo GO kijk je overal in huis en onderweg, in Nederland én in de EU. Verandert je plan, ben je later thuis dan verwacht? Of gebeurt er iets dat je direct wilt zien? Met Ziggo GO kijk je waar je ook bent, op je mobiel, laptop of tablet. Je kijkt live naar de standaardzenders van Kabel TV. Terugkijken? Dat kan ook, tot wel 7 dagen terug.

Nomennescio

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En wat als je al lang met Ziggo go kjkt en je volkomen willekeurig de melding krijgt, type browser maakt niets uit, afsluiten en opnieuw inloggen en verder kijken is mogelijk maar vervolgens wordt je er na verloop van tijd weer uitgegooid. Vraag mij af hoe ze het bij Ziggo zouden vinden als ze pech krijgen met de auto en vervolgens nergens direct met hun probleem terecht en als antwoord krijgen vraag het aan je buurman.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Nomennescio "En wat als je al lang met Ziggo go kjkt en je volkomen willekeurig de melding krijgt, type browser maakt niets uit, afsluiten en opnieuw inloggen en verder kijken is mogelijk maar vervolgens wordt je er na verloop van tijd weer uitgegooid."

 

Dan begin je een eigen topic op dit forum en je omschrijft je probleem met welke apparatuur precies, dan komen er andere klanten en Ziggo medewerkers langs in dat topic, om te proberen de oorzaak zo snel mogelijk te vinden en een oplossing te veroorzaken.

Nomennescio

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 laptops met de nieuwste geupdate versie van Lubuntu, zowel via "plugin" Chrome als via url in Firefox zelfde melding zelfde laptop W10. Nog informatie nodig over type - geheugen, grafische kaart, processor, merk en model laptop?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Nomennescio Dit soort systeemsoftware bevindt zich buiten mijn kennis.

Hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Nomennescio Wat uitermate irritant dat deze problemen zich voordoen. Merk je dat de uitval na een vast aantal (25) minuten gebeurt? Gebeurt het tijdens/in reclameblokken? In dit topic zien we een soortgelijk probleem, lijkt het. Vandaar dat we benieuwd zijn naar je bevindingen.

Uitgelicht topic