Hallo,
Ik krijg deze foutmelding in Ziggo GO zowel Online als in de App. Er zijn geen zenders beschikbaar. Wat kan ik doen? Ik heb Internet Max.
Alvast hartelijk dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@oliver_b dat maak ik voor je in orde! De order staat er nu in en binnen 24 uur is die uitgevoerd en moet er voor Ziggo Go ook rechten beschikbaar zijn.
Goed punt om te weten, de volgende factuur zal een afwijkend bedrag laten zien omdat het pakket opnieuw berekend wordt.
Dit zie je terug op de factuur van medio november.
Laat je het weten dat Ziggo GO werkt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Werkt het inmiddels weer?
Nee. De app geeft mij de volgende foutmelding: "Geen toestemming - Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken". En in de browser zie ik nog steeds hetzelfde als op de screenshot. Waarschijnlijk heeft het nooit gewerkt, ik ben een nieuwe abonnee sinds augustus.
***NVT***
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hallo @oliver_b ,
Jammer dat je tegen dit probleem aanloopt. Je geeft aan dat je sinds augustus klant bij Ziggo bent. Om gebruik te kunnen maken van het online TV-kijken heb je wel een MijnZiggo account nodig. Als je met een ander of oud account inlogt, is het mogelijk dat je deze foutmelding krijgt te zien. Wil je dat eens controleren?
Kijk maar eens voor meer informatie over het Online TV-kijken bij de uitleg "Wat heb je nodig?" op: https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go
Hallo Meindert,
Ik gebruik dezelfde login voor Ziggo GO en MijnZiggo (zelfde e-mailadres/wachtwoord). Ik heb geen andere account.
Hallo @oliver_b! Ik heb het even gecheckt, je hebt internet Max zonder Kabel TV. Dit houdt helaas in dat je geen gebruik kunt maken van Ziggo Go. Om wel gebruik te kunnen maken van Ziggo Go, moeten we Kabel TV toevoegen aan je abonnement. Je zou dan €66.50 per maand betalen. Zal ik dit voor je aanpassen of hou je liever je huidige abonnement?
Hallo @Lotte,
Ja graag, voeg de Kabel TV met Ziggo GO toe aan mijn abonnement. Bedankt voor jouw vriendelijke hulp.
Oliver
@oliver_b dat maak ik voor je in orde! De order staat er nu in en binnen 24 uur is die uitgevoerd en moet er voor Ziggo Go ook rechten beschikbaar zijn.
Goed punt om te weten, de volgende factuur zal een afwijkend bedrag laten zien omdat het pakket opnieuw berekend wordt.
Dit zie je terug op de factuur van medio november.
Laat je het weten dat Ziggo GO werkt?
Bedankt @Jos voor de hulp. Ziggo GO werkt nu en ik heb de juiste meldingen gekregen over de wijziging in mijn contract.
@oliver_b Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Fijn dat het gelukt is en alles inmiddels weer werkt. Laat je het weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen?
Beste Jos,
Zou je dit ook voor mij kunnen regelen.
Alvast bedankt
@Hilmi Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Hilmi! Welkom op de Ziggo Community!
Ik heb ook Kabel tv + Ziggo Go voor jou besteld. Hierdoor wordt je pakket nu € 58,95 per maand. Dit zal binnen 24 uur werken. Je kunt inloggen met je Mijn Ziggo gegevens.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.