1
Vraag
2
Reacties
oliver_b

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO foutmelding - Er is een technisch probleem

Hallo,
Ik krijg deze foutmelding in Ziggo GO zowel Online als in de App. Er zijn geen zenders beschikbaar. Wat kan ik doen? Ik heb Internet Max.

oliver_b_1-1633081549555.png

Alvast hartelijk dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 675Likes

@oliver_b dat maak ik voor je in orde! De order staat er nu in en binnen 24 uur is die uitgevoerd en moet er voor Ziggo Go ook rechten beschikbaar zijn. 

Goed punt om te weten, de volgende factuur zal een afwijkend bedrag laten zien omdat het pakket opnieuw berekend wordt. 
Dit zie je terug op de factuur van medio november. 

Laat je het weten dat Ziggo GO werkt? 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Werkt het inmiddels weer?

oliver_b
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee. De app geeft mij de volgende foutmelding: "Geen toestemming - Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken". En in de browser zie ik nog steeds hetzelfde als op de screenshot. Waarschijnlijk heeft het nooit gewerkt, ik ben een nieuwe abonnee sinds augustus.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

***NVT***

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @oliver_b

Jammer dat je tegen dit probleem aanloopt. Je geeft aan dat je sinds augustus klant bij Ziggo bent. Om gebruik te kunnen  maken van het online TV-kijken heb je wel een MijnZiggo account nodig. Als je met een ander of oud account inlogt, is het mogelijk dat je deze foutmelding krijgt te zien. Wil je dat eens controleren? 

Kijk maar eens voor meer informatie over het Online TV-kijken bij de uitleg "Wat heb je nodig?" op: https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go

oliver_b
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Meindert,

Ik gebruik dezelfde login voor Ziggo GO en MijnZiggo (zelfde e-mailadres/wachtwoord). Ik heb geen andere account.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @oliver_b! Ik heb het even gecheckt, je hebt internet Max zonder Kabel TV. Dit houdt helaas in dat je geen gebruik kunt maken van Ziggo Go. Om wel gebruik te kunnen maken van Ziggo Go, moeten we Kabel TV toevoegen aan je abonnement. Je zou dan €66.50 per maand betalen. Zal ik dit voor je aanpassen of hou je liever je huidige abonnement? 

oliver_b
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Lotte,

Ja graag, voeg de Kabel TV met Ziggo GO toe aan mijn abonnement. Bedankt voor jouw vriendelijke hulp.

Oliver

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 675Likes

@oliver_b dat maak ik voor je in orde! De order staat er nu in en binnen 24 uur is die uitgevoerd en moet er voor Ziggo Go ook rechten beschikbaar zijn. 

Goed punt om te weten, de volgende factuur zal een afwijkend bedrag laten zien omdat het pakket opnieuw berekend wordt. 
Dit zie je terug op de factuur van medio november. 

Laat je het weten dat Ziggo GO werkt? 

oliver_b
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt @Jos voor de hulp. Ziggo GO werkt nu en ik heb de juiste meldingen gekregen over de wijziging in mijn contract.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@oliver_b Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Fijn dat het gelukt is en alles inmiddels weer werkt. Laat je het weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen?

Hilmi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jos,

 

Zou je dit ook voor mij kunnen regelen.
Alvast bedankt

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Hilmi Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Hilmi! Welkom op de Ziggo Community! 

Ik heb ook Kabel tv + Ziggo Go voor jou besteld. Hierdoor wordt je pakket nu € 58,95 per maand. Dit zal binnen 24 uur werken. Je kunt inloggen met je Mijn Ziggo gegevens. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic