1
Vraag
2
Reacties
Tamars

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO: foutmelding 5001 Sony Bravia SmartTV

Foutmelding 5001

Video niet beschikbaar op mijn Sony bravia smart tv.

App verwijderen haalt de melding weg maar melding komt ook weer terug.

Melding komt naar voren als ik aan het zappen ben maar komt ook niet altijd naar voren als ik aan het zappen ben.

Speelt sinds een aantal weken

Op andere tv met Chromecast en mijn mobiel geen problemen met Ziggo Go tv.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8182Posts
  • 311Oplossingen
  • 3212Likes

Lastig....... zet je TV op fabriek instellingen terug en configureer de handel opnieuw. ( zorg dat je je gegevens veilig stelt en bij de hand hebt voor een nieuwe instal ) in de TV ook up to date ?

Haal ook even de 230 stroom van de TV.

Bekijk in context

Uitgelicht
Tamars
topicstarter
Level 2
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tv opnieuw opstarten is zo te merken de oplossing. Foutmelding niet meer gezien en ik kan weer een programma stopzetten e.d. 

5 Reacties 5
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8182Posts
  • 311Oplossingen
  • 3212Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Het kan 2 dingen betekenen dat het een melding is vanuit de TV zelf , waar die dan over gaat weet ik niet en /of betekent het dat de content die je wilt bekijken, niet beschikbaar is in je pakket. 

Kan ook nog aan je internet verbinding liggen.

En dat je tijdens het zappen over een kanaal gaat waar je niet op geabonneerd bent en dus niet in je pakket zit. < zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Tamars
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Melding 5001 komt naar voren op zenders die wel in mijn pakket zitten. Als ik snel zap dan krijg ik de foutmelding. Als ik langzaam zap en wacht tot nieuwe zender geladen is (blijft btje hangen) dan krijg ik geen foutmelding.

Als ik de app verwijder en opnieuw installeer kan ik weer de diverse zenders bekijken totdat ik iets te snel zap dan krijg ik de foutmelding weer naar voren. Ook valt op dat ik soms wel een zender kan  pauzeren en terugspoelen en soms niet. Ook als programma al even aan staat.

Ik heb zelf het idee dat het probleem zich voordoet sinds de data automatisch op mijn modem verhoogd is naar 100mb. 

Toen ik namelijk nog niet de stekker even uit modem had gehaald, had ik ook problemen met 2e tv met google chromecast. Na reset modem werkte 2e tv weer goed en ook leek de Ziggo app beter te reageren op mijn Sony tv. Helaas zit al snel weer de vertraging in Ziggo app op mijn Sony tv.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8182Posts
  • 311Oplossingen
  • 3212Likes

Lastig....... zet je TV op fabriek instellingen terug en configureer de handel opnieuw. ( zorg dat je je gegevens veilig stelt en bij de hand hebt voor een nieuwe instal ) in de TV ook up to date ?

Haal ook even de 230 stroom van de TV.

Tamars
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nav jouw reactie heb ik mijn tv opnieuw opgestart. Ik kan nu wel een programma stopzetten, terugspoelen ed

Hopelijk blijft de foutmelding ook weg 🤞🏻

anders probeer ik het stroom eraf te halen en mijn tv terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Tamars
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tv opnieuw opstarten is zo te merken de oplossing. Foutmelding niet meer gezien en ik kan weer een programma stopzetten e.d. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic