1
Vraag
2
Reacties
jan11

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO foutcode 2031 Xiaomi Pocophone

Hallo,

 

Mijn ziggo go app werkt sinds afgelopen weekend niet meer op mijn Xiaome Pocophone telefoon. Zijn er meer gebruikers met dit probleem?

Uitloggen / inloggen en de app verwijderen en opnieuw installeren hebben helaas niet geholpen. Zijn er wellicht andere tips om dit te verhelpen?

 

Alvast bedankt,

Groeten Jan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jan11
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Alex,

 

Bedankt voor de reactie! Ik heb gisteren zitten proberen of het via de tv-gids gaat, of vanuit de eerste pagina. Tot mijn verbazing werkte de app (na het eerst klikken via de tv-gids) weer op alle mogelijke manieren.

Ik heb nog niet precies kunnen vinden wat er is veranderd, maar zal nog kijken of ik dat kan vinden.

Lang verhaal kort: nadat de app een tijd niet meer werkte doet hij het weer.

 

Groeten Jan

Bekijk in context

11 Reacties 11
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6640Posts
  • 760Oplossingen
  • 2634Likes

Hi @jan11, welkom op de Ziggo Community!

 

Goed dat je hier je melding doet over deze foutcode. Ik ben benieuwd naar nog een aantal details hierover. Kun je aangeven of het terugkijken van programma's wel werkt? Wil je eens proberen of je nog verschil merkt als je vanuit de eerste pagina op een zender klikt of dat je via de TV-gids gaat?

jan11
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste Alex,

 

Bedankt voor de reactie! Ik heb gisteren zitten proberen of het via de tv-gids gaat, of vanuit de eerste pagina. Tot mijn verbazing werkte de app (na het eerst klikken via de tv-gids) weer op alle mogelijke manieren.

Ik heb nog niet precies kunnen vinden wat er is veranderd, maar zal nog kijken of ik dat kan vinden.

Lang verhaal kort: nadat de app een tijd niet meer werkte doet hij het weer.

 

Groeten Jan

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 548Likes

Ah, wat fijn @jan11! Goed om te horen dat de app het weer doet en dat je er weer gebruik van kunt maken 🙂 Houd je het met ons in de gaten? Als er onverhoopt weer een probleem naar voren komt horen we dat natuurlijk graag van je.

Pamali

Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Exact deze melding ook op mijn samsung tablet

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2761Posts
  • 398Oplossingen
  • 970Likes

Goedemiddag @Pamali, wat jammer om te lezen dat ook jij problemen ervaart met de app. Het is een bekende foutmelding, draait je Samsung op Android 11? 

Pamali

Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Android 12

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2761Posts
  • 398Oplossingen
  • 970Likes

Dan zet ik die informatie door. Heb je voor mij informatie over het type tablet waar het om gaat? 

Pamali

Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sorry, tikfoutje, is natuurlijk Android 11

Pamali

Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Screenshot_20211231-162103_Settings.jpgAndroid 11Android 11

Pamali

Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sorry, tikfoutje, is inderdaad Android 11

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2761Posts
  • 398Oplossingen
  • 970Likes

@Pamali Geen probleem! Dan is het wel onderdeel van het bekende probleem. We werken aan een oplossing! 

 

Fijne avond en een hele fijne jaarwisseling! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates