arie maat

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO en abonnement: Normale TV zenders werken niet

De afgelopen week heeft de Ziggo GO app goed gefunctioneerd, maar sinds vanavond hebben we alleen de beschikking over de 6 Ziggo sport kanalen en seriies en films. De normale TV zenders geven aan dat ik daar een abonnement voor nodig heb. Kan iemand gewoon even telefonisch contact onemen!!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
arie maat
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vanmorgen (23 november)  werkt alles weer. Nadat ik veelvuldig contact heb gehad met de klantenservice en daarbij zeer goed geholpen ben door eerst Lisanne en gisteren door Bianca. Ik denk dat het iets te maken had met abonnement instellingen bij Ziggo, omdat ik van een oud, niet meer bestaand abonnement, over moest gaan naar een nieuw abonnement.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Ziggo belt je niet terug op verzoek.

Neem zelf contact op via de telefoon of via de chat.


Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @arie maat Welkom op de Ziggo Community.

Sorry, we zijn nu pas aan jouw bericht toegekomen.

Zoals @Bert al een beetje aangeeft, is dit niet een heel direct kanaal. Voor direct contact kun je inderdaad beter gebruik maken van de optie die hij je gegeven heeft.
Uiteraard ben ik wel benieuwd of het probleem inmiddels opgelost is. Kun je dit laten weten?

arie maat
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vanmorgen (23 november)  werkt alles weer. Nadat ik veelvuldig contact heb gehad met de klantenservice en daarbij zeer goed geholpen ben door eerst Lisanne en gisteren door Bianca. Ik denk dat het iets te maken had met abonnement instellingen bij Ziggo, omdat ik van een oud, niet meer bestaand abonnement, over moest gaan naar een nieuw abonnement.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Fijn dat het inmiddels opgelost is en je goed geholpen bent door mijn collega's, @arie maat
De kans is inderdaad groot dat dit te maken had met de abonnementswijziging.

Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Uitgelicht topic