Goedeavond,
sinds 2 werken werken de opnames vanuit de ziggo go app niet via streamen airplay samsung tv. Op 2 tv geprobeerd maar bij beide werkt het niet.
een live uitzending streamen via airplay werkt wel. Meestal krijg ik de foutcode 11870. Soms ook een andere. Heeft altijd wel gewerkt.
Iemand hiermee bekend hoe dit op te lossen? Erg vervelend dat ik opnames nu niet op de slaapkamer kan kijken.
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorEr is inmiddels een workarround voor dit probleem. Stel binnen de Airplay instellingen van je TV in dat er iedere keer om een code moet worden gevraagd bij verbinden. Dan werkt het bij mij wel.
Hi all,
Op dit moment spelen er meerdere issues:
Vooralsnog lijkt dit door een bug in iOS 18.4 te komen en ligt het bij Apple, zij werken aan een fix (vermoedelijk in 18.4.2). Zie ook bijv. dit draadje op het Apple Forum.
Het is nog niet volledig duidelijk in hoeverre dit raakvlakken heeft met bovenstaande, dus er loopt ook nog steeds een los onderzoek naar. Vooral omdat jullie aangaven dat live tv dan wél werkte, wat niet overeen komt met eerder genoemde problemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Any update yet? We zijn al weer een tijdje verder…... Ik merk dat real time tv kijken ook al weer niet meer zo soepel gaat. Moet soms wel 10 keer connecten voordat AirPlay en tv willen ‘samenwerken’. Krijg ondertussen iedere keer weer dezelfde foutcode op iPad / ziggo. En opgeslagen / opgenomen programma’s doen het überhaupt nog steeds niet via AirPlay.
Bij mij idem. Weer terug bij af
Nog steeds problemen met AirPlay. Vorige week waren wij in ons vakantiehuisje met slechts 10Mb download. Op de iPad Ziggogo gestart. Daarna geprobeerd afspelen van een opname. Na gedrukt te hebben op KIJK lang wachten en komt code 10008, daarna op pijltje < gedrukt en direct weer op Kijk, dan begint het afspelen wel. Nu de uitvoer naar mijn Apple TV kastje gekozen, na lang wachten komt code 11870. Uitvoer weer naar iPad, op pijltje < gedrukt en weer op Kijk gedrukt, soms start meteen weer de opgenomen film (soms ook weer code 1008) daarna uitvoer naar Apple TV kastje en wonder boven wonder op de aangesloten TV begint het afspelen. Deze procedure elke avond herhaald, konden we toch opgenomen films kijken.
Nog even extra info. Op mijn vakantieadres heb ik KPN. In Alkmaar heb ik Ziggo, hier in Alkmaar werkt alles wel direct bij gebruik van de Ziggogo app en afspelen opgenomen film en uitvoer naar een Appletv kastje. Misschien heeft het probleem iets te maken met de internet snelheid?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.