Vraag
Reacties
Aankondigingen
Johnvds
Level 1

Ziggo GO doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Krijg constant dit te zien als ik wil inloggen 

IMG_1408.png

0 Kudos
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wat gebeurt er als je op sluiten klikt en opnieuw inlogt?

0 Kudos
Johnvds
Level 1
Topicstarter

Gebeurt helemaal niets, het gekke is als ik mijn hotspot aanzet van mijn telefoon op mijn iPad doet hij het wel, kan dan alleen niet naar mijn tv AirPlay afspelen omdat ik dan niet op zelfde netwerk zit???

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het is een lastige zo van een afstand.

Op welk apparaat ervaar je dat met welke systeem software en versie?

Mogelijk komt er iemand langs die de apparatuur die je gebruikt kent en de oplossing heeft.

0 Kudos
Johnvds
Level 1
Topicstarter

Zit op nieuwste versie, alle apparaten bijgewerkt. Werkt op geen van mijn apparatuur iPad iPhone en laptop

alle andere apps werken wel dus is geen verbinding probleem.

IMG_1409.png

 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Wat één mogelijkheid zou kunnen zijn om dit op te lossen:

  • Log uit op de Ziggo Go app.
  • Verwijder de Ziggo Go app.
  • Herstart de iPad en/of iPhone.
  • Na de herstart download opnieuw de Ziggo Go app via de Apple Appstore.
  • Log opnieuw in via de gedownloade Ziggo Go app

Laat weten of het werkt.

 

Johnvds
Level 1
Topicstarter

Hoi Wim, had ik allemaal al gedaan.

ben gebeld door ziggo klantenservice en nu bleek dat het de app was die na updaten voor problemen zorgt, in Nederland was dit opgelost maar wij zitten momenteel in Italië en via dat netwerk was verbinding niet mogelijk. Maar vandaag net geprobeerd hebben we weer verbinding 🥳

gelukkig opgelost 👍

i.i.g. bedankt voor jullie hulp👋🏻

0 Kudos