Krijg constant dit te zien als ik wil inloggen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat gebeurt er als je op sluiten klikt en opnieuw inlogt?
Gebeurt helemaal niets, het gekke is als ik mijn hotspot aanzet van mijn telefoon op mijn iPad doet hij het wel, kan dan alleen niet naar mijn tv AirPlay afspelen omdat ik dan niet op zelfde netwerk zit???
Het is een lastige zo van een afstand.
Op welk apparaat ervaar je dat met welke systeem software en versie?
Mogelijk komt er iemand langs die de apparatuur die je gebruikt kent en de oplossing heeft.
Zit op nieuwste versie, alle apparaten bijgewerkt. Werkt op geen van mijn apparatuur iPad iPhone en laptop
alle andere apps werken wel dus is geen verbinding probleem.
Wat één mogelijkheid zou kunnen zijn om dit op te lossen:
Laat weten of het werkt.
Hoi Wim, had ik allemaal al gedaan.
ben gebeld door ziggo klantenservice en nu bleek dat het de app was die na updaten voor problemen zorgt, in Nederland was dit opgelost maar wij zitten momenteel in Italië en via dat netwerk was verbinding niet mogelijk. Maar vandaag net geprobeerd hebben we weer verbinding 🥳
gelukkig opgelost 👍
i.i.g. bedankt voor jullie hulp👋🏻
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.