kan niet meer op
Ziggo go op mijn mobiel krijg melding :Deze video kan niet worden afgespeeld geen rechten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze foutmelding wordt meestal veroorzaakt door gebruik van VPN, schakel deze uit en probeer het vervolgens opnieuw.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Deze foutmelding wordt meestal veroorzaakt door gebruik van VPN, schakel deze uit en probeer het vervolgens opnieuw.
Hartelijk dank nu doet hij het weer, jammer dat ze dit niet weten bij ziggo helpdesk had me meerdere telefoon gesprekken gescheeld
Fijn om te lezen en graag gedaan. Wat ik uit dit topic opmaak is het niet volledig onbekend bij de klantenservice, maar is het waarschijnlijk (nog) niet opgenomen in de interne knowledge base.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.