Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
syscheck
Level 2

Ziggo GO delen met familielid (mag niet in mijn factuurgegevens en geen aanpassingen maken)

Ik wil best op één van de devices van de kids zorgen dat ze Ziggo GO kunnen gebruiken om TV te kijken, maar ze mogen beslist niet in mijn (administratieve) gegevens komen. Laat staan dat ze zomaar een filmpje zonder mijn toestemming mogen aanschaffen om te kijken.

Gezien de vorm waarop Ziggo GO gepromoot wordt, kijk ik vast ergens overheen in de portal, want ik kan nergens vinden hoe ik bijvoorbeeld een 2e (of max 3e) 'basis' Ziggo GO gebruiker o.i.d. kan aanmaken.

Ik heb flink lopen zoeken op 't forum en andere google-plekjes, maar het lijkt erop dat Ziggo er van uit gaat dat er enkel met 1 (hoofd)account (waar alle rechten op zitten) Ziggo GO gebruikt kan worden? Dat lijkt me zo onlogisch en jaren 2000...

Vertel; wat mis ik? Hoe zorg ik dat Ziggo GO gebruikt kan worden door de kids zònder dat ze in m'n gegevens kunnen komen of zomaar On Demand films gaan lopen kijken/huren?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.
De enige mogelijkheid is om zelf in te loggen, dan blijft de login bewaard.
En de standaard code 0000 om te huren te veranderen.
0 Kudos
syscheck
Level 2
Topicstarter
Be rt wrote:
De enige mogelijkheid is om zelf in te loggen, dan blijft de login bewaard.
En de standaard code 0000 om te huren te veranderen.

Oef...
Categorie "nee" is ook een antwoord. Da's balen... En gelijk een beperking waar ik met m'n IT hoofd niets van snap.
De vraag wordt dus -als ik o.a. Tweakers er op na ga- al sinds de start van Ziggo Go (incl. testfase... long time ago) genegeerd?
Bert
Level 21
T.E.A.M.
YEP
0 Kudos
Nick999
Level 17
De reden erachter (is ooit uitgelegd) dat als men een aparte login maakt, het wel erg makkelijk wordt gemaakt om accountsharing te doen.
Door de login aan mijn ziggo te koppelen wordt dat al een stuk lastiger omdat je dan je hele account deelt.
Vest
Level 2
vrijdag 21 juni:
– “Hoi! Ik wil een eigen account voor de Ziggo Go-app voor m'n thuiswonende kinderen.
Klopt het dat dat niet kan?
Kan het alleen door m'n eigen inlog (waarmee ze dan dus toegang hebben tot -euh- álles)?”

ZiggoWebcare: “Wat lief dat jij dit voor je uitwonende kids wil regelen. Helaas is dit niet mogelijk. Op ieder klantnummer kan er 1 accounts worden aangemaakt. Dat betekent dat je kids zelf een eigen abonnement/klantnummer nodig hebben voor een eigen Ziggo GO :)”

> TIP – Gebruik zo’n reactie als je ook es het bloed onder m’n nagels vandaan wilt halen.

– “Nee, ze zijn THUISWONEND.
Ik begrijp dus goed dat het ook dan niet kan?”

ZiggoWebcare: “Je zei het al ze wonen thuis niet goed gelezen, sorry;) Helaas kan dat niet , Je kan natuurlijk eenmalig voor ze inloggen en kiezen wachtwoord onthouden? Ze hoeven zelf niet meer in te loggen jij hoeft je gegevens niet te geven en ze maken gebruik van Ziggo Go. Is dat een idee?”

– “Nee, want dan werkt het hele fenomeen met de app-voorkeuren niet meer ("Nee jongens, niet op je 4g-bundel!"), de 'kijklijst' wordt chaos etc.
Een sub-klantnummer is een oplossing. Kun je daar wat mee?”

ZiggoWebcare: “Nee echt niet dat kan niet, er is geen andere optie dan die ik je heb gegeven. Sorry! Dan zeggen afblijven van de voorkeuren etc?”

– "Ja. Dit is wel een beetje achterhaald.
#eufemisme”