vrijdag 21 juni:
– “Hoi! Ik wil een eigen account voor de Ziggo Go-app voor m'n thuiswonende kinderen.
Klopt het dat dat niet kan?
Kan het alleen door m'n eigen inlog (waarmee ze dan dus toegang hebben tot -euh- álles)?”
ZiggoWebcare: “Wat lief dat jij dit voor je uitwonende kids wil regelen. Helaas is dit niet mogelijk. Op ieder klantnummer kan er 1 accounts worden aangemaakt. Dat betekent dat je kids zelf een eigen abonnement/klantnummer nodig hebben voor een eigen Ziggo GO :)”
> TIP – Gebruik zo’n reactie als je ook es het bloed onder m’n nagels vandaan wilt halen.
– “Nee, ze zijn THUISWONEND.
Ik begrijp dus goed dat het ook dan niet kan?”
ZiggoWebcare: “Je zei het al ze wonen thuis niet goed gelezen, sorry;) Helaas kan dat niet , Je kan natuurlijk eenmalig voor ze inloggen en kiezen wachtwoord onthouden? Ze hoeven zelf niet meer in te loggen jij hoeft je gegevens niet te geven en ze maken gebruik van Ziggo Go. Is dat een idee?”
– “Nee, want dan werkt het hele fenomeen met de app-voorkeuren niet meer ("Nee jongens, niet op je 4g-bundel!"), de 'kijklijst' wordt chaos etc.
Een sub-klantnummer is een oplossing. Kun je daar wat mee?”
ZiggoWebcare: “Nee echt niet dat kan niet, er is geen andere optie dan die ik je heb gegeven. Sorry! Dan zeggen afblijven van de voorkeuren etc?”
– "Ja. Dit is wel een beetje achterhaald.
#eufemisme”