Hi experts,
Ik heb een Iphone XR met IOS 14.5.1 met de ZiggoGo app v4.31.0.
Is het mogelijk live TV en opnames met de Ziggo GO app vanaf de Iphone te casten naar een AirPlay-2 compatible device, zoals de Samsung Smart Monitor M5 LS27AM500NUXEN ?
Tx !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Jacob ,
Op basis van het duidelijke antwoord van @anoniemforum heb ik de gok genomen en een Samsung Smart Monitor M5 LS27AM500NUXEN gehaald. En ik moet zeggen, voor een PC monitor met casting mogelijkheden, werkt dat tot nu toe als een zonnetje, uiteraard mede door de correcte werking van de ZiggoGo app 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dat is mogelijk
Hallo @Jacob ,
Op basis van het duidelijke antwoord van @anoniemforum heb ik de gok genomen en een Samsung Smart Monitor M5 LS27AM500NUXEN gehaald. En ik moet zeggen, voor een PC monitor met casting mogelijkheden, werkt dat tot nu toe als een zonnetje, uiteraard mede door de correcte werking van de ZiggoGo app 😉
mooi
fijne dag
Helemaal top! Veel kijkplezier🍿
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.