Goedemiddag,
Ik ben in Frankrijk. En heb normaal beeld op de telefoon en tablet.
Ik kan met Ziggo GO niet casten naar mijn TV. Als je het inschakelt verschijnt op tv een beeld met 'ZIGGO klaar om te casten'. Vervolgens start er niets op..
Netflix, Prime en Viaplay doen het wel. De mobiel draait op Android 11.
Later een oude mobiel op Android 9 geprobeerd en dat werkt wel.
Wanneer is de Ziggo GO app weer compatibel?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Update van de Ziggo GO app geïnstalleerd op mijn telefoon.
Nu draait de nieuwe app op Android 11 goed en streamen/casten werkt nu normaal.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb ooit begrepen dat het casten vanaf een mobiel apparaat naar een groot scherm alleen mogelijk is als je via het ziggo netwerk bent aangesloten. Via andere providers werkt het dan niet. Je kan wel bv een laptop en internet browser via hdmi aansluiten op de TV als monitor, dan werkt het wel.
Hi @Protask, welkom op de Ziggo Community!
Wat gek dat het bij je nieuwe mobiel niet werkt en bij je oudere wel. Allereerst belangrijk om te weten is wat @Karel. aangeeft (werking binnen Ziggo netwerk), alleen geldt voor de Ziggo GO TV App (Apple TV, Android TV & Firestick). In jouw situatie hoort het dus gewoon te werken.
Afgelopen nacht is er een nieuwe update verschenen voor Ziggo GO. Wil je eens testen of het daarmee wel lukt?
Update van de Ziggo GO app geïnstalleerd op mijn telefoon.
Nu draait de nieuwe app op Android 11 goed en streamen/casten werkt nu normaal.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.