Goedenavond,
Elke keer wanneer ik in het buitenland ben en via de ziggo go app iets uitgesteld of terug wil kijken, vindt er veel buffering plaats bij de zenders van de commerciëlen. Wanneer er live wordt gekeken is er geen probleem.
Nu is mij opgevallen dat in de app de tijd niet wordt aangepast naar een andere tijdzone.
Heb ook locatie rechten gegeven maar de tijden veranderen niet.
Andere apps passen zich gewoon aan.
Buffering alleen last bij de ziggo go app, Streamingdiensten werken goed, geen buffering.
Kan de tijd invloed hebben op de buffering?
Stream via de chromecast 3 die wel de goede tijd aangeeft.
Gr,
Peter
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lijkt me ook 😁 +1 valt nog mee. We komen er dus nog op terug wat er aan de hand kan zijn rondom RTL4 buffering bij casten. Daarom heb ik de titel van je topic ook aangepast.
@Pete73 schreef:Dank je wel.
+1 uur is nog te doen 🙂
Ik ben dan wel benieuwd of jij je telefoon instellingen dan ook hebt aangepast naar je huidige zone. En welke app gaat hier wel beter mee om?
Er zijn namelijk twee mogelijkheden of de tijd wordt opgehaald vanaf een tijdserver (Ntp) op het internet of vanuit het apparaat zelf.
Dit is natuurlijk wel iets om door te geven aan de product ontwikkelaars. Er wordt wel mee geschakeld met zomer en wintertijd dus dit zou ook moeten kunnen.
Deze instellingen gaan automatisch door,denk ik, de locatie voorziening. Natuurlijk kan het handmatig. Heb de TVgids app die de tijd automatisch aanpast en ook de canal+ tv app, op de tablet , neemt de tijd over. En bv livescore app.
Zou mooi zijn als de tijd aangepast wordt naar de tijdzone waar men zich bevindt. Zijn volgens mij maar 3 tijdzones waarin je de app kan gebruiken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.