Hi @Jacob bedankt voor je reactie. Een aantal antwoorden terug:
(1) Inplannen doe ik bijna altijd in de browser, maar dat heeft er niets mee te maken. Alles wordt prima opgenomen, alleen Ziggo GO in de browser zegt bij meer dan 1 opgenomen aflevering dat er niets is. Dat is heel consequent en volledig reproduceerbaar: zijn er 2 en kijk/verwijder ik er 1 (via de Next) dan laat de browser die ene wel weer zien. Wordt er bij 1 opname nog een aflevering opgenomen, dan laat de browser er daarna weer geen meer zien.
(2) Ik heb net 2 weken de Mediabox Next, gelijk ook geupdate naar de nieuwste versie (4.31 geloof ik) en zoals gezegd de Mediabox Next (en Android app) doen het prima, het probleem zit enkel en alleen in de browser-versie van Ziggo GO.
(3) Er is geen Ziggo GO app te verwijderen/herinstalleren: het probleem treedt alleen in de browser op (dus bij https://www.ziggogo.tv/nl/mijn-videos/recordings.html ).
(4) Tot nu toe heb ik het alleen zien optreden bij de Tatort-serie opnames bij 2 Duitse zenders (los van elkaar, voor elke zender staat een aparte serie-opname). Je kunt het denk ik zo reproduceren: stel voor https://bit.ly/33Qah9m (WDR a.s. donderdag) een serie-opname in, wacht tot zaterdagavond laat de 2e aflevering is opgenomen, en kijk dan met alle apps en de browser naar de lijst van opgenomen afleveringen en zoek dan de verschillen 😉
(5) Instant update: ik zie nu dat de fout ook optreedt bij geplande opnames, dus het is direct te zien. De browser zegt bij WDR nu dat er 3 gepland zijn, maar als ik erop klik zegt hij niets te vinden. Dat kun je dus direct reproduceren: plan de bij punt (4) genoemde serie-opname in, kijk in de browser bij "Bewaard" met "Toon: Gepland" geselecteerd, daar staat dan "3 Afleveringen" en als je erop klikt staat er "Geen afleveringen beschikbaar".
Benieuwd of jullie het kunnen reproduceren.