d de groot

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO browser probleem - Flikkerend beeld

Hoi sinds ongeveer 2 weken heb ik een probleem met tv kijken(ziggo go) via de browser. De problemen die ik heb zijn flikkeren van het beeld dus van zwart naar weer beeld en dat heel snel achter elkaar of beeld bevriest. Maar begint meestal met het verschijnen van de pauze/vooruit of terug knop (terwijl ik niet me muis aanraak of toetsenbord) en na tijdje komt dat helemaal niet meer in beeld maar blijft je muis in je beeld staan en als je nu met je muis beweegt komt er niets meer tevoorschijn dus ik kan dus ook niet terug naar menu ook gebeurt het regelmatig dat ik iets zit te kijken en ik er ineens word uitgegooid en dan staat er dat ik een abonnement moet hebben die ik dus heb om van deze verschillende problemen af te komen moet je browser opnieuw openen en kan je weer kijken voor ongeveer een uur(soms kan je langer kijken) voordat het weer begint met andere heb ik geen problemen zoals Netflix, videoland ,discovery plus of espn of via kpn van me broer en zelfs viaplay waar ik altijd over klaag heeft hier geen problemen mee. Ik heb hier over gebeld maar via telefoon kunnen ze er niets mee (wat ik al raar vind aangezien het van ziggo is dus zou het ook moeten kunnen om via helpdesk storing te kunnen aangeven) wel gaven me mee om dit in topic te vragen. Dus vroeg dit in topic over ziggo go app waar ze 2 weken gelden een update hadden en vroeg heeft app ook invloed op de browser. Kreeg alleen te horen van iemand dit gaat over app je zit verkeerd en je moet ingelogd zijn om te kunnen kijken alsof ik een idioot ben. Dus hoop ik met een nieuwe topic wel een antwoord te krijgen. Ik kijk trouwens via pc met kabel dus geen wifi en heb windows 10 volledig up to date en heb deze problemen met zowel edge als firefox ook beide de nieuwste versie .      mvg D de Groot

11 Reacties 11
Phillip.de.J

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede middag @d de groot 

 

al geprobeerd alle cookies te verwijderen?

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Cookies en cache leegmaken in Edge. 

Browser opnieuw opstarten 

Dan nog eens proberen. 

Werkt het niet, wederom cookies en cache leegmaken, Windows opnieuw opstarten. 

Ziggo Go, werkt alleen optimaal in Microsoft Edge. Firefox is aan jezelf om het daarmee te proberen 

d de groot
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor de reactie maar dit hoort hij bij mij automatisch te doen heb het wel gedaan en opnieuw opgestart maar helaas nog steeds zo( bij edge en firefox edge houdt het wel langer vol zonder fouten ) heb de app gepakt die doet het wel alleen kan je die niet zoals bij firefox picture in picture kijken want dat deed ik kon klein tv kijken en ondertussen andere dingen doen  had nooit problemen daarmee tot ongeveer 14 september daarom was mijn vraag de update voor de app heeft dat ook invloed op de browser.

Jan.k

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo allen, ik volg dit onderwerp, heb hier sinds 3 weken ook problemen mee,  ook ik heb  cache en coockies verwijderd. Ik dacht eerst dat het een videokaart probleem was, dus het stuurprogramma geüpdate, dit heeft ook niet geholpen. Is het niet toevallig een bug in de update van ziggogo?.. hier pc via wifi en win11,  ben benieuwd. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen, ik lees dat jullie hetzelfde probleem ervaren. Ik ben benieuwd of het via de Ziggo Go app wel allemaal werkt? @Jan.k maak jij ook gebruik van Firefox of van een andere browser? 

Jan.k

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo @Lotte , ik kijk dus via de app op de pc, tot een jaar ofzo terug  keek ik Ziggo go via edge maar kreeg toen een melding in beeld dat ik moest overschakelen naar de app.

Ik kijk ziggo go op de ene helft en heb ik de browser (Edge) open op de andere helft van het scherm, de problemen die ik ervaar m.n. het bevriezen van het beeld begint zoals boven beschreven met het in beeld komen van de pauze knop zonder de muis oid aangeraakt te hebben op de app. op het moment dat het beeld bevriest, loopt het geluid wel door en tegelijk loopt edge dan vast. Om dit op te lossen moet ik de Ziggogo app afsluiten of minimaliseren naar de taakbalk en weer opstarten of maximaliseren, dan zijn beide weer "vrij".  Dit gebeurt regelmatig, het zwart worden en flikkeren van het scherm tijdens kijken van de app heb ik in die tijd 2 x gehad vanaf  ong. eind september, dit was dan nadat de app 3x binnen een uur vast liep.

 

Groet Jan.k

 

( win11. 11th gen intel(R) core, i5-11400  2.60 hz  2.59ghz, 16 gb Ram, 64 bit, x64 processor)

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Bedankt voor je toelichting, @Jan.k, ZiggoGo moet je ook nog gewoon in Edge zelf kunnen gebruiken. Wil je eens testen hoe dat bij jou gaat?

Jan.k

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Rikst , ik ga het kijken van ziggogo via edge dan wel weer proberen, al moet ik zeggen dat ik liever kijk zonder al de kaders en tabs etc rond het beeld. 

Ik laat hier binnenkort wel mijn ervaringen weten.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Dat is zeker te begrijpen @Jan.k, we zijn benieuwd naar jouw ervaringen als je het een poosje hebt getest.

Jan.k

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Mariska  nu een tijdje ook via de browser ( zowel edge als chrome) gekeken, maar ook hier exact dezelfde problemen..

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Jammer, dan ben je er dus nog niet. In je eerder bericht gaf je aan dat je Ziggo GO gebruikte en daarnaast Edge. Had je nu met testen ook Ziggo GO open in de browser en deed je dan daarnaast nog iets anders? Wil je het dan ook eens testen met enkel Ziggo GO om te kijken hoe dat gaat?

Uitgelicht topic