hallo @Lotte , ik kijk dus via de app op de pc, tot een jaar ofzo terug keek ik Ziggo go via edge maar kreeg toen een melding in beeld dat ik moest overschakelen naar de app.
Ik kijk ziggo go op de ene helft en heb ik de browser (Edge) open op de andere helft van het scherm, de problemen die ik ervaar m.n. het bevriezen van het beeld begint zoals boven beschreven met het in beeld komen van de pauze knop zonder de muis oid aangeraakt te hebben op de app. op het moment dat het beeld bevriest, loopt het geluid wel door en tegelijk loopt edge dan vast. Om dit op te lossen moet ik de Ziggogo app afsluiten of minimaliseren naar de taakbalk en weer opstarten of maximaliseren, dan zijn beide weer "vrij". Dit gebeurt regelmatig, het zwart worden en flikkeren van het scherm tijdens kijken van de app heb ik in die tijd 2 x gehad vanaf ong. eind september, dit was dan nadat de app 3x binnen een uur vast liep.
Groet Jan.k
( win11. 11th gen intel(R) core, i5-11400 2.60 hz 2.59ghz, 16 gb Ram, 64 bit, x64 processor)