Wegens het NIET meer functioneren van ZiggoGo sinds enkele dagen op de Webbrowser Microsoft Edge was ik genoodzaakt Google Chrome te installeren op mijn Windows 11 desktop PC.
Het beeld blijft een groot wit vlak ook na verwijderen van cookies en andere instellingen blijft het een WIT vlak.
Het lijkt er op dat de hele langdurige ZiggoGo perikelen alleen maar erger worden.
Hopelijk is dat probleem opgelost voor Sint Jutemis.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Alex Bij mij staat die instelling op "Gebalanceerd (aanbevolen)" verder is wat lager in het menu nog de instelling "verbeter uw beveiliging op het web" en ook staat die bij mij aan in de "Basis (aanbevolen)" stand.
Alleen voor ZiggoGo is die bij uitzonderingen uitgeschakeld (dit was ook tevens de oplossing van het probleem) @Bert
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vreemd, hier draait Ziggo Go TV prima op Edge.
Kun je in Apps de Ziggo Go eens verwijderen en via Ziggo GO TV na inloggen opnieuw installeren?
Microsoft Edge geschiedenis&cookies verwijderen.
Browser afsluiten, browser openen en inloggen.
ZiggoGo werkt sowieso niet (optimaal) in Google Chrome
@Bert @Template Van alles geprobeerd, maar helaas geen succes.
Hij werkt wel via een Chrome direct web link app en dat deed die eerst ook via Edge maar sinds het weekend helaas niet meer.
Ik laat Chrome maar als 2e browser actief dan heb ik in elk geval een werkende ZiggoGo op mijn PC. Als fervent Edge liefhebber ben ik geen fan van Google Chrome, maar het is niet anders.
Hi @Buurman
Allereerst top dat het inmiddels is opgelost en je laat weten wat het uiteindelijk veroorzaakte, mogelijk hebben anderen hier ook wat aan.
Ik ben zelf ook wat aan het testen geweest en kan dit reproduceren als ik strikte beveiliging aanzet in Microsoft Edge. Ik zou me kunnen voorstellen dat het ook bij 'gebalanceerd' kan voorkomen, als je Ziggo GO niet vaak bezoekt, afgaande op de volgende informatie:
Bij strikt verwacht ik dat dit as designed is en het bepaalde elementen van de website tegenhoudt. Ik ben erg benieuwd welke instelling het bij jou is.
@Alex Bij mij staat die instelling op "Gebalanceerd (aanbevolen)" verder is wat lager in het menu nog de instelling "verbeter uw beveiliging op het web" en ook staat die bij mij aan in de "Basis (aanbevolen)" stand.
Alleen voor ZiggoGo is die bij uitzonderingen uitgeschakeld (dit was ook tevens de oplossing van het probleem) @Bert
Helder, dank voor je snelle terugkoppeling @Buurman! Ik ga het delen met de ontwikkelaars.
Bedankt deze oplossing helpt probleem is opgelost. Mijn dank is groot ziggo helpdesk had ik niets aan....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.