1
Vraag
2
Reacties
Buurman

Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

Ziggo GO blijft wit en laadt niet in Microsoft Edge

Wegens het NIET meer functioneren van ZiggoGo sinds enkele dagen op de Webbrowser Microsoft Edge was ik genoodzaakt Google Chrome te installeren op mijn Windows 11 desktop PC. 

Het beeld blijft een groot wit vlak ook na verwijderen van cookies en andere instellingen blijft het een WIT vlak.

Het lijkt er op dat de hele langdurige ZiggoGo perikelen alleen maar erger worden.

Hopelijk is dat probleem opgelost voor Sint Jutemis.  

chrome_edge.jpg

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Template @Bert  Probleem opgelost.....deze extra beveiliging instelling uitgeschakeld en toen werkte het weer.

Hoe deze instelling actief is geworden ?  .....Joost mag weten Beveiliging.jpg

Bekijk in context

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Alex Bij mij staat die instelling op "Gebalanceerd (aanbevolen)"  verder is wat lager  in het  menu nog de instelling "verbeter uw beveiliging op het web" en ook staat die bij mij aan in de "Basis (aanbevolen)"  stand. 

Alleen voor ZiggoGo is die bij uitzonderingen uitgeschakeld (dit was ook tevens de oplossing van het probleem)   @Bert 

uitzondering.jpgverbeterUWbeveiliging.jpg

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Vreemd, hier draait Ziggo Go TV prima op Edge.

Kun je in Apps de Ziggo Go eens verwijderen en via Ziggo GO TV na inloggen opnieuw installeren?

Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Microsoft Edge geschiedenis&cookies verwijderen.

Browser afsluiten, browser openen en inloggen.

ZiggoGo werkt sowieso niet (optimaal) in Google Chrome 

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Bert @Template Van alles geprobeerd, maar helaas geen succes.

Hij werkt wel via een Chrome direct web link app en dat deed die eerst ook via Edge maar sinds het weekend helaas niet meer.

Ik laat Chrome maar als 2e browser actief dan heb ik in elk geval een werkende ZiggoGo op mijn PC.  Als fervent Edge liefhebber ben ik geen fan van Google Chrome, maar het is niet anders.  

 

 

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Template @Bert  Probleem opgelost.....deze extra beveiliging instelling uitgeschakeld en toen werkte het weer.

Hoe deze instelling actief is geworden ?  .....Joost mag weten Beveiliging.jpg

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Buurman 

 

Allereerst top dat het inmiddels is opgelost en je laat weten wat het uiteindelijk veroorzaakte, mogelijk hebben anderen hier ook wat aan.

 

Ik ben zelf ook wat aan het testen geweest en kan dit reproduceren als ik strikte beveiliging aanzet in Microsoft Edge. Ik zou me kunnen voorstellen dat het ook bij 'gebalanceerd' kan voorkomen, als je Ziggo GO niet vaak bezoekt, afgaande op de volgende informatie:

 

Alex_0-1660038512912.png

Bij strikt verwacht ik dat dit as designed is en het bepaalde elementen van de website tegenhoudt. Ik ben erg benieuwd welke instelling het bij jou is.

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 986Posts
  • 50Oplossingen
  • 897Likes

@Alex Bij mij staat die instelling op "Gebalanceerd (aanbevolen)"  verder is wat lager  in het  menu nog de instelling "verbeter uw beveiliging op het web" en ook staat die bij mij aan in de "Basis (aanbevolen)"  stand. 

Alleen voor ZiggoGo is die bij uitzonderingen uitgeschakeld (dit was ook tevens de oplossing van het probleem)   @Bert 

uitzondering.jpgverbeterUWbeveiliging.jpg

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder, dank voor je snelle terugkoppeling @Buurman! Ik ga het delen met de ontwikkelaars.

Mr Ed

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt deze oplossing helpt probleem is opgelost.   Mijn dank is groot ziggo helpdesk had ik niets aan....

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic