Egelvriendin

Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Ziggo GO bewaarfunctie werkt vaak niet

waarom bewaar ik van alles, maar als ik via bewaard een serie of film wil kijken lukt dat niet met de mededeling: Helaas, dit is niet beschikbaar… 

 

ik vind het geen verbetering tov de ziggo go app!!!

17 Reacties 17
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

is het een film of serie van tv on demand? of een opname?

welke mediabox heb je?

Egelvriendin
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

ik heb de horizon box, het is geen film of serie van on demand, gewoon een aantal series toegevoegd op de kijklijst vanuit de tvgids.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat voeg je toe om via Replay terug te kijken dat moet dan wel binnen 7 dagen gebeuren. Dat is met de app niet veel anders.

Egelvriendin
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

ja, maar na 1 dag geeft hij al de melding dat het niet beschikbaar is. Als ik het via de tv gids opzoek kan ik het prima terugkijken. Maar als de de mogelijkheid bied om te bewaren op de kijklijst, moet dat ding wel werken!!

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hmm dat is vaag, gebeurd dat met specifieke titels of tv kanalen ter voorbeeld? 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Egelvriendin 

Wat jammer dat het niet lukt om programma's terug te kijken die je bewaart op je kijklijst! Die optie moet natuurlijk gewoon werken. Begrijp ik goed dat je ze wilt kijken op de Mediabox XL? Kun je de programma's in de Ziggo GO app op die manier wel gewoon bekijken. Ik ben ook benieuwd naar ja antwoord op de vraag van @RoWi. Laat je het aan ons weten?

Egelvriendin
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

soms gebeurt het met alles (over meerdere kanalen) en soms werkt het wel. @Rikst Ziggo Ik heb het alleen over de Ziggo Go app, de horizonbox kijk ik amper, ik ben de voogdij over de afstandbediening al jaren geleden kwijtgeraakt aan manlief 🙂

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Haha, die manlief toch! Maar goed dat je het even verduidelijkt hier, het gaat dus specifiek om de Ziggo GO app. Ik verplaats dit topic daarom ook even naar het Ziggo GO gedeelte van ons forum 😉

Heb je specifieke programma's/titels die je kunt benoemen? En op wat voor apparaat gebruik je Ziggo GO? Is dat een tablet, of bijvoorbeeld een computer? Dan test ik het hier ook eens!

Egelvriendin
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Mogge Erik, ik gebruk het op een laptop. Gisteravond werkte alles wel naar behoren,maar dat kan zo maar weer veranderen.

 

Programma's: Criminal Minds, CSY NY, CSI Miami, CSI, Catfish, Verborgen verleden, The Ghost hunters etc

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Delete verkeerde conclusie.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hm, lastig dat het zo nu en dan wel goed werkt maar op een ander moment vervolgens weer niet @Egelvriendin. Dat maakt het moeilijk om de oorzaak vast te stellen. Maak je misschien ook gebruik van Ziggo GO op een mobiel apparaat? Zo ja, heb je de mogelijkheid om het daar ook eens op te testen?

Egelvriendin
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

nee, dat doe ik niet. sorry.

 

vasco_nl

Level 6
  • 513Posts
  • 6Oplossingen
  • 40Likes

Ook wij hebben dit probleem maar dan via de website ziggogo.tv. Je slaat TV afleveringen op in de kijklijst om deze later (wel binnen de 7 dagen van werkelijke uitzending) te kijken maar gister werkte het perfect en vandaag (letterlijk nu) weer niet. Maakt niet uit voor welke zender wij iets opslaan in de kijklijst. Net getest met wat programma's van NL1, NL2, NL3, RTL4, Veronica, Disney Channel (deze laatste gaat het om en werkt dan wel en dan weer niet) en opslaan in de kijklijst lukt. Ga je dan links op de website naar ""bewaard” krijg je ook keurig de lijst te zien. Klik je echter op een programma dan ga je (terug) naar de homepage van ziggogo.tv met rechtsboven de mededeling in een wit hokje " Helaas, dit is niet beschikbaar… ”. Via TV & Replay en dan naar gisteren werkt het prima en speelt de serie aflevering van Disney Channel gewoon af.

Om dit probleem te reproduceren ga je op een computer naar https://ziggogo.tv log je in en voeg je een programma toe aan je kijklijst. Ga dan naar bewaard en klik het programma aan. Op dit moment ga je dan terug naar de homepage i.p.v. het programma. Over een uur of morgen kan het dan ineens weer wel werken.

vasco_nl

Level 6
  • 513Posts
  • 6Oplossingen
  • 40Likes

Gisteravond een test gedaan met de ZiggoGo app op Android. Ook hierin gaat het niet allemaal goed zoals verwacht.

 

In het menu ga je linksboven naar het menu en kies je bewaard. De lijst verschijnt netjes in het scherm en kies een serie. Onder de serie is het niet mogelijk om een aflevering te starten welke gisteren is uitgezonden.

 

Ga je in de app naar TV en replay. Kies de zender en selecteer gisteren. Scroll naar de aflevering en kies deze. Nu is dezelfde aflevering wel af te spelen.

Bart Fernhout

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook dit probleem: ziggo go app op de PC. Programma's bewaren werkt soms wel, soms niet. Een aantal programma's in één keer verdwenen. Is er al een antwoord gevonden op de vraag van topic starter en andere reacties?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @vasco_nl! Goed dat je het hebt getest via de website en ook via de app. Erg jammer dat het bij beide af en toe wel en af en toe niet werkt. Via ziggogo.tv, welke webbrowsers heb je allemaal getest? Je kunt het nog eens via een andere webbrowser testen, misschien dat dat nog verschil geeft.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Bart Fernhout! Welkom op de Ziggo Community! 
Erg balen dat jij ook dit probleem ervaart! Heb je de Ziggo Go app ook via een ander apparaat getest? Via een tablet of telefoon zou je het eens kunnen testen. Ook kun je het eens proberen via ziggogo.tv. Hoe gaat het dan?

Uitgelicht topic