Vraag
Reacties
Aankondigingen
YB12
Level 1

Ziggo-GO app

Beste community,

 

Sinds ik gebruik maak van een wifibooster van ziggo in de slaapkamer, start de ziggo-go app niet meer op wanneer mijn telefoon verbonden is met het netwerk van de wifibooster. Met het netwerk van de modem gaat het wel goed en bij gebruik van mijn databundel ook. Iemand enig idee waar dit aan ligt? 

 

Ik heb reeds contact opgenomen met de klantenservice en die wisten er geen raad mee. Heb de app ook al een aantal x opnieuw geinstalleerd. 

 

Alvast bedankt! 

0 Kudos
15 Reacties 15
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact 

0 Kudos
YB12
Level 1
Topicstarter
anoniemforum wrote:

wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact 

Via stopcontact 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je al wel internetverbinding op je telefoon via de wifibooster?

0 Kudos
YB12
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:

Heb je al wel internetverbinding op je telefoon via de wifibooster?

Yes dat wel. Het is echt alleen de ziggo app die helaas niet mee werkt en op het volgende beeld blijft haken 

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je de wifibooster al een keer 30 seconden uit de stroom gehad?
Mogelijk helpt opnieuw opstarten van de wifibooster, ik duim mee.

0 Kudos
YB12
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:

Heb je de wifibooster al een keer 30 seconden uit de stroom gehad?
Mogelijk helpt opnieuw opstarten van de wifibooster, ik duim mee.

Zojuist geprobeerd en ook dat geeft helaas niet het gewenste resultaat... 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:

wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact 

Via stopcontact 

via stopcontact is niet aanbevelen

beter een bekabelde wifi booster via utp

alleen als het echt niet anders kan via stopcontact maar dat is minder stabiel en de snelheid is lager

0 Kudos
YB12
Level 1
Topicstarter
anoniemforum wrote:
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:

wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact 

Via stopcontact 

via stopcontact is niet aanbevelen

beter een bekabelde wifi booster via utp

alleen als het echt niet anders kan via stopcontact maar dat is minder stabiel en de snelheid is lager

Over het algemeen heb ik geen last van de stabiliteit/snelheid. Het is echt alleen de ziggo go app die om de een of andere reden niet wilt opstarten.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke telefoon heb je met welke systeemsoftware en versie?

0 Kudos
YB12
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:

Welke telefoon heb je met welke systeemsoftware en versie?

Een Galaxy S20+ met androidversie 10 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:

wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact 

Via stopcontact 

via stopcontact is niet aanbevelen

beter een bekabelde wifi booster via utp

alleen als het echt niet anders kan via stopcontact maar dat is minder stabiel en de snelheid is lager

Over het algemeen heb ik geen last van de stabiliteit/snelheid. Het is echt alleen de ziggo go app die om de een of andere reden niet wilt opstarten.

kun je deze http://www.dslreports.com/speedtest eens uitvoeren

printscreen van het resultaat 

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @YB12 en welkom op hier op onze Community!

Wat een vreemde situatie. Als ik het goed begrijp werken alle andere apps op deze telefoon wel feilloos als je verbonden bent met de wifibooster. Heb je nog andere apparaten in huis waarmee je kunt testen of ditzelfde gebeurt? 

Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg! 

0 Kudos
YB12
Level 1
Topicstarter
anoniemforum wrote:
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:

wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact 

Via stopcontact 

via stopcontact is niet aanbevelen

beter een bekabelde wifi booster via utp

alleen als het echt niet anders kan via stopcontact maar dat is minder stabiel en de snelheid is lager

Over het algemeen heb ik geen last van de stabiliteit/snelheid. Het is echt alleen de ziggo go app die om de een of andere reden niet wilt opstarten.

kun je deze http://www.dslreports.com/speedtest eens uitvoeren

printscreen van het resultaat 

Hierbij! 

 

0 Kudos
YB12
Level 1
Topicstarter
Mariska Ziggo wrote:

Hey @YB12 en welkom op hier op onze Community!

Wat een vreemde situatie. Als ik het goed begrijp werken alle andere apps op deze telefoon wel feilloos als je verbonden bent met de wifibooster. Heb je nog andere apparaten in huis waarmee je kunt testen of ditzelfde gebeurt? 

Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg! 

Thanks! Alle andere apps werken inderdaad feilloos. Ik heb het ook met de laptop geprobeerd waarmee ik verbonden was met de wifibooster en ook daarmee ging het goed. Het lijkt echt enkel de app op mijn telefoon te zijn die blijft haken op het "startscherm". 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:
YB12 wrote:
anoniemforum wrote:

wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact 

Via stopcontact 

via stopcontact is niet aanbevelen

beter een bekabelde wifi booster via utp

alleen als het echt niet anders kan via stopcontact maar dat is minder stabiel en de snelheid is lager

Over het algemeen heb ik geen last van de stabiliteit/snelheid. Het is echt alleen de ziggo go app die om de een of andere reden niet wilt opstarten.

kun je deze http://www.dslreports.com/speedtest eens uitvoeren

printscreen van het resultaat 

Hierbij! 

 

die is wel erg laag  

heb je wel een sterk wifi signaal ?

YB12 wrote:
Mariska Ziggo wrote:

Hey @YB12 en welkom op hier op onze Community!

Wat een vreemde situatie. Als ik het goed begrijp werken alle andere apps op deze telefoon wel feilloos als je verbonden bent met de wifibooster. Heb je nog andere apparaten in huis waarmee je kunt testen of ditzelfde gebeurt? 

Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg! 

Thanks! Alle andere apps werken inderdaad feilloos. Ik heb het ook met de laptop geprobeerd waarmee ik verbonden was met de wifibooster en ook daarmee ging het goed. Het lijkt echt enkel de app op mijn telefoon te zijn die blijft haken op het "startscherm". 

kun je eens via de laptop een speedtest http://www.dslreports.com/speedtest uitvoeren maar dan wel de laptop via een utp kabel  rechtstreeks op de wifi booster

 

0 Kudos