Beste community,
Sinds ik gebruik maak van een wifibooster van ziggo in de slaapkamer, start de ziggo-go app niet meer op wanneer mijn telefoon verbonden is met het netwerk van de wifibooster. Met het netwerk van de modem gaat het wel goed en bij gebruik van mijn databundel ook. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Ik heb reeds contact opgenomen met de klantenservice en die wisten er geen raad mee. Heb de app ook al een aantal x opnieuw geinstalleerd.
Alvast bedankt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact
anoniemforum wrote:wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact
Via stopcontact
Heb je al wel internetverbinding op je telefoon via de wifibooster?
Be rt wrote:Heb je al wel internetverbinding op je telefoon via de wifibooster?
Yes dat wel. Het is echt alleen de ziggo app die helaas niet mee werkt en op het volgende beeld blijft haken
Heb je de wifibooster al een keer 30 seconden uit de stroom gehad?
Mogelijk helpt opnieuw opstarten van de wifibooster, ik duim mee.
Be rt wrote:Heb je de wifibooster al een keer 30 seconden uit de stroom gehad?
Mogelijk helpt opnieuw opstarten van de wifibooster, ik duim mee.
Zojuist geprobeerd en ook dat geeft helaas niet het gewenste resultaat...
YB12 wrote:anoniemforum wrote:wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact
Via stopcontact
via stopcontact is niet aanbevelen
beter een bekabelde wifi booster via utp
alleen als het echt niet anders kan via stopcontact maar dat is minder stabiel en de snelheid is lager
anoniemforum wrote:YB12 wrote:anoniemforum wrote:wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact
Via stopcontact
alleen als het echt niet anders kan via stopcontact maar dat is minder stabiel en de snelheid is lager
Over het algemeen heb ik geen last van de stabiliteit/snelheid. Het is echt alleen de ziggo go app die om de een of andere reden niet wilt opstarten.
Welke telefoon heb je met welke systeemsoftware en versie?
Be rt wrote:Welke telefoon heb je met welke systeemsoftware en versie?
Een Galaxy S20+ met androidversie 10
YB12 wrote:anoniemforum wrote:YB12 wrote:anoniemforum wrote:wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact
Via stopcontact
Over het algemeen heb ik geen last van de stabiliteit/snelheid. Het is echt alleen de ziggo go app die om de een of andere reden niet wilt opstarten.
kun je deze http://www.dslreports.com/speedtest eens uitvoeren
printscreen van het resultaat
Hey @YB12 en welkom op hier op onze Community!
Wat een vreemde situatie. Als ik het goed begrijp werken alle andere apps op deze telefoon wel feilloos als je verbonden bent met de wifibooster. Heb je nog andere apparaten in huis waarmee je kunt testen of ditzelfde gebeurt?
Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg!
anoniemforum wrote:YB12 wrote:anoniemforum wrote:YB12 wrote:anoniemforum wrote:wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact
Via stopcontact
Hierbij!
Mariska Ziggo wrote:Hey @YB12 en welkom op hier op onze Community!
Wat een vreemde situatie. Als ik het goed begrijp werken alle andere apps op deze telefoon wel feilloos als je verbonden bent met de wifibooster. Heb je nog andere apparaten in huis waarmee je kunt testen of ditzelfde gebeurt?
Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg!
Thanks! Alle andere apps werken inderdaad feilloos. Ik heb het ook met de laptop geprobeerd waarmee ik verbonden was met de wifibooster en ook daarmee ging het goed. Het lijkt echt enkel de app op mijn telefoon te zijn die blijft haken op het "startscherm".
YB12 wrote:anoniemforum wrote:YB12 wrote:anoniemforum wrote:YB12 wrote:anoniemforum wrote:wat voor wifi booster is het utp bekabeld of via stopcontact
Via stopcontact
Hierbij!
die is wel erg laag
heb je wel een sterk wifi signaal ?
YB12 wrote:Mariska Ziggo wrote:Hey @YB12 en welkom op hier op onze Community!
Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg!Thanks! Alle andere apps werken inderdaad feilloos. Ik heb het ook met de laptop geprobeerd waarmee ik verbonden was met de wifibooster en ook daarmee ging het goed. Het lijkt echt enkel de app op mijn telefoon te zijn die blijft haken op het "startscherm".
kun je eens via de laptop een speedtest http://www.dslreports.com/speedtest uitvoeren maar dan wel de laptop via een utp kabel rechtstreeks op de wifi booster
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.