Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Sinds ik gebruik maak van een wifibooster van ziggo in de slaapkamer, start de ziggo-go app niet meer op wanneer mijn telefoon verbonden is met het netwerk van de wifibooster. Met het netwerk van de modem gaat het wel goed en bij gebruik van mijn databundel ook. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Ik heb reeds contact opgenomen met de klantenservice en die wisten er geen raad mee. Heb de app ook al een aantal x opnieuw geinstalleerd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat een vreemde situatie. Als ik het goed begrijp werken alle andere apps op deze telefoon wel feilloos als je verbonden bent met de wifibooster. Heb je nog andere apparaten in huis waarmee je kunt testen of ditzelfde gebeurt?
Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg!
Wat een vreemde situatie. Als ik het goed begrijp werken alle andere apps op deze telefoon wel feilloos als je verbonden bent met de wifibooster. Heb je nog andere apparaten in huis waarmee je kunt testen of ditzelfde gebeurt?
Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg!
Thanks! Alle andere apps werken inderdaad feilloos. Ik heb het ook met de laptop geprobeerd waarmee ik verbonden was met de wifibooster en ook daarmee ging het goed. Het lijkt echt enkel de app op mijn telefoon te zijn die blijft haken op het "startscherm".
Wat een vreemde situatie. Als ik het goed begrijp werken alle andere apps op deze telefoon wel feilloos als je verbonden bent met de wifibooster. Heb je nog andere apparaten in huis waarmee je kunt testen of ditzelfde gebeurt?
Ook zien we graag de speedtest verschijnen waar @anoniemforum hierboven om vroeg!
Thanks! Alle andere apps werken inderdaad feilloos. Ik heb het ook met de laptop geprobeerd waarmee ik verbonden was met de wifibooster en ook daarmee ging het goed. Het lijkt echt enkel de app op mijn telefoon te zijn die blijft haken op het "startscherm".
kun je eens via de laptop een speedtest http://www.dslreports.com/speedtest uitvoeren maar dan wel de laptop via een utp kabel rechtstreeks op de wifi booster