Als ik mijn Ziggo go app opstart op mijn android telefoon, duurt het lang voordat deze volledig is opgestart.
Eerst zie ik het Ziggo logo, dat duurt zeker 40 sec , dan schakelt deze door en duurt nog eens 20 sec voordat de app goed werkt.
in het verleden was de Ziggo app binnen enkele sec volledig opgestart.
Heeft iemand er ook last van
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inderdaad na software update, is weer alles als vanouds.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zeker op oudere toestellen en met meerdere apps worden telefoons en apps in de loop der tijd steeds trager. Dat is een normaal verschijnsel. Geef merk e type door, misschien dat iemand tips heeft.
Vreemd, van nu op morgen is ineens mijn telefoon de oorzaak.een week geleden was nog alles in orde.telefoon is 100 % inorde.er staan nog steeds dezelfde apps op als 4 maanden geleden.het betreft een samsung Galaxy A51, deze is 1.5 jaar oud en krijgt nog regelmatig software updates
Hi @blitz10,
Afgelopen nacht is de nieuwste update verschenen voor Ziggo GO. Wil je deze installeren en laten weten hoe het daarna gaat?
Inderdaad na software update, is weer alles als vanouds.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.