Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
blitz10
Level 5

Ziggo GO app zeer traag (Android)

Als ik mijn Ziggo go app opstart op mijn android telefoon, duurt het lang voordat deze volledig is opgestart.

 

Eerst zie ik het Ziggo logo, dat duurt  zeker 40 sec , dan schakelt deze door en duurt nog eens 20 sec voordat de app goed werkt.

 

in het verleden was de Ziggo app binnen enkele sec volledig opgestart.

 

Heeft iemand er ook last van

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
blitz10
Level 5
Topicstarter

Inderdaad na software update, is weer alles als vanouds.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb
Level 20

Zeker op oudere toestellen en met meerdere apps worden telefoons en apps in de loop der tijd steeds trager. Dat is een normaal verschijnsel. Geef merk e type door, misschien dat iemand tips heeft.

0 Kudos
blitz10
Level 5
Topicstarter

Vreemd, van nu op morgen is ineens mijn telefoon de oorzaak.een week geleden was nog alles in orde.telefoon is 100 % inorde.er staan nog steeds dezelfde apps op als 4 maanden geleden.het betreft een samsung Galaxy A51, deze is 1.5 jaar oud en krijgt nog regelmatig software updates

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @blitz10,

 

Afgelopen nacht is de nieuwste update verschenen voor Ziggo GO. Wil je deze installeren en laten weten hoe het daarna gaat?

0 Kudos
blitz10
Level 5
Topicstarter

Inderdaad na software update, is weer alles als vanouds.