1
Vraag
2
Reacties
alex_20201

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO app werkt wel/niet zonder Ziggo Internet?

Hi, vanwege overstap naar glasvezel heb ik geen Ziggo Internet meer en nu alleen een TV Standaard abonnement. Bij de product omschrijving van TV standaard staat ook Ziggo GO vermeld als onderdeel van de dienst.

Nu heb ik Ziggo GO draaien op mijn Shield TV en mobile telefoon en sinds mijn Internet abonnement is opgezegd werkt GO op mijn Shield TV niet meer omdat ik geen Ziggo Internet heb? Vreemd genoeg werkt het nog wel op mijn mobiele telefoon.

Wanneer ik verder zoek op de site van Ziggo vind ik op de product pagina van Ziggo GO een vermelding dat het alleen werkt met Ziggo Internet, dan lijkt me de dienst beschrijving van TV standaard niet juist (of misleidend)?

Maar goed, omdat het op mijn telefoon (nog) wel werkt heb ik nog hoop dat er mogelijk toch iets met Shield versie geconfigureerd kan worden dat het wel werkt.

Iemand een idee?

 

Groet

Alexander

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

dat ziggo go op de shield niet werk heeft te maken met content rechten helaas is daar niks aan te doen

 

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...

F4EB2299-D3A4-42D3-A5D6-8360DCDCCED4.jpeg

Bekijk in context

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Het enige wat je kan doen is een Chromecast aanschaffen en niet de allernieuwste die valt onder hetzelfde content, dus de Chromecast 2, of 3 en daar Ziggo Go op kijken, let wel dat Replay gezien je abonnement niet meer mogelijk is. Live TV, Series en films kan je wel gewoon kijken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

dat ziggo go op de shield niet werk heeft te maken met content rechten helaas is daar niks aan te doen

 

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...

F4EB2299-D3A4-42D3-A5D6-8360DCDCCED4.jpeg

alex_20201
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie, was er al bang voor.


Had die opmerking over de wetgeving gelezen maar vind daar wel wat van, vermeld dan niet dat je met TV Standaard ook Ziggo GO krijgt, kleine moeite om er achter te zetten “alleen in combinatie met Ziggo Internet”.


Daarnaast is mijn Shield een 2e TV die “in huis” staat, de beperkende factor lijkt me niet de wetgeving maar de beperking om te kunnen bepalen waar ik gebruik maak van de app.


Maar goed, we zullen het F1 seizoen uitzitten waarna Ziggo geen enkele meerwaarde meer heeft over andere providers.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Het enige wat je kan doen is een Chromecast aanschaffen en niet de allernieuwste die valt onder hetzelfde content, dus de Chromecast 2, of 3 en daar Ziggo Go op kijken, let wel dat Replay gezien je abonnement niet meer mogelijk is. Live TV, Series en films kan je wel gewoon kijken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic